Customer Service Manager

THEODORE ALEXANDER HCM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 10 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- CÓ XE ĐƯA ĐÓN TỪ SÀI GÒN, ĐỒNG NAI:

+ Nguyễn Hữu Cảnh, Bình Thái, Ngã 4 Thủ Đức, Linh Trung 2

+ Chung cư 1A Nguyễn Đình Chiểu Q1, Coopmax Bình Triệu, Linh Trung 1
+ Đồng Nai kết nối cụ thể
- Thời gian từ 8- 17g10. Từ thứ 2 đến 6.

- Lương có thể thỏa thuận theo năng lực

Improve Customer Service Experience, Engage Customers, and Foster Organic Growth:
Enhance the customer service experience to create a positive impression with customers.
Create a friendly and supportive environment for customers to feel satisfied and loyal to the brand.
Take Responsibility for Key Customer Accounts:
Ensure positive interactions with customers to maintain good relationships.
Handle customer issues and resolve them promptly.
Set Clear Goals and Deploy Strategies Aligned with Those Goals:
Define specific objectives and develop plans to achieve them.
Accurate Documentation of Customer Service Activities:
Monitor and record interactions with customers.
Maintain important information related to customers and their issues.
Recruit, Mentor, and Develop Customer Service Agents:
Foster an environment that encourages employee development.
Support and empower staff to excel in their roles.
Resource Management and Asset Utilization for Quality and Quantity Targets:
Efficiently manage resources and assets to ensure smooth operations.
Maintain Workflow Prioritization:
Establish work schedules and adhere to priority order.
Ensure SKU and Pricing Information is Updated in the Company System:
Regularly verify and update product and pricing details for accuracy.

Yêu cầu công việc

Understanding of Customer Service in the Interior Design or Manufacturing Industry:Possesses knowledge of customer service within the interior design or manufacturing sector.
Proven Working Experience as a Customer Service Manager:
Has experience working in a customer service management role.
Experience in Providing Customer Service Support:
Has experience providing customer service support.
Excellent Knowledge of Management Methods and Techniques:
Deep understanding of management methods and techniques.
Proficiency in English:
Able to use English proficiently
Strategic and Leadership Thinking Abilities:
Demonstrates strategic thinking and leadership capabilities.
Strong Communication and Customer Interaction Skills:
Proficient in positive communication and engaging with customers.
Advanced Troubleshooting and Multitasking Skills:
Able to handle complex problem- solving and manage multiple tasks effectively.

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Xe đưa đón, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-06 14:15:06

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Manager - Mã tin đăng: 4397357. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Thu Duc, Ho Chi Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 10 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
06/07/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây