Customer Service - Night Shift

CÔNG TY TNHH TƯ VẤN INNOVATURE
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 4, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Research and identify information as clients’ requests and input them into the system.
Respond to client inquiries promptly and professionally via email and chat
Verify event details provided by clients, ensuring accuracy and contacting clients for verification when necessary.
Clean up and maintain the integrity of the system‘s database.
Assist clients with additional tasks as assigned, demonstrating flexibility and adaptability.

Yêu cầu công việc

Must have:

Great English Written and Communication Skills:
Demonstrated proficiency in written and spoken English.Clear and effective communication skills to interact with customers and team members.
Meticulous Attention to Detail and Accuracy:
Strong ability to maintain precision in all tasks.Thoroughness in reviewing and resolving customer inquiries.

Customer- Oriented:

Proven commitment to providing excellent customer service.
Ability to empathize with customers and address their needs effectively.

Nice to have:

Positive attitude and willingness to learn and adapt to new processes.
Previous experience in customer service or a similar role is preferred but not mandatory.
Ability to work independently and collaboratively in a team environment.
Proficiency in using email, chat, and other communication tools.

Quyền lợi

13th month Tet bonus & bi- annual performance bonus
A variety of training courses for your career development
A competitive monthly salary based on your ability
An open culture that spurs creativity, innovation, and inclusivity
An English- speaking environment
12 Annual leaves + 2 Sick leaves
Diverse activities to foster relationships, including company trips, year- end party, employees‘ birthdays
Attractive employee awards
Social insurance and healthcare insurance upon Vietnam Labor Code
PTI insurance package, and annual health check
Annual salary review

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-28 09:30:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
10/10/2025
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Quận 4, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service - Night Shift - Mã tin đăng: 5298886. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH TƯ VẤN INNOVATURE

Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: 12 Tôn Đản, Phường 13, Quận 4, TPHCM

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây