Customer Service Representative

CTY TNHH YAOYAO VIETNAM INFO TECH
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Responsible for the maintenance of private messages and comments on the brand&039;s official
Manage the team of CS ICs and establish SOPs.
Responsible for the live chat communication (pre- sales & after- sales) of VN customers.
social media.
Respond to customer needs in a timely manner, guide purchases, and improve customer
retention and conversion of consultation.
Help customers deal with after- sales problems according to the SOP process and improve
customer satisfaction.
Accurately fill in the customer service work tickets as required to ensure the completeness and
accuracy of the work tickets.
Participate in cross- department/cross- team communication, and promote the rapid resolution
f various pre- sales and after- sales problems.
Closely coordinate with the international team, maintain consistency, and continuously improve
customer satisfaction.

Yêu cầu công việc

● Good learning ability, communication skills, execution ability and comprehension ability.
● Have 1- 3 years experience in similar position.
● Location: Tran Quang Khai St., District 1, HCMC
● Experience working in customer service teams, particularly for e- commerce platforms.
● Reliable and pays close attention to detail.
● Fluent (listening, speaking, reading, writing) in English or Mandarin is a plus.
● Has the ability to create and/or produce documents.
● Working time: 6 days per week
From 15:00 to 00:00
From 10:00 to 19:00
From 07:00 to 16:00

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 13:39:10

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Representative - Mã tin đăng: 4142788. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CTY TNHH YAOYAO VIETNAM INFO TECH

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây