CUSTOMER SERVICE SUPERVISOR/MANAGER - BCO

INDO TRANS LOGISTICS
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
7 - 15 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Leading and motivating the customer service department to increase customer satisfaction
Review the profit & loss of each shipment
Provide related training to new staff assign to the team
Lead the Customer service team for Sea freight – Key Account under BCO
Joint customer visit to resolved operations issue when necessary
Conduct recruitment exercise for officer / executive position when needed
To co- ordinate with Ocean carriers for bookings / uplift upon escalation from team
Prepare and manage customer key operation performance reports
Promptly handle customers / team escalations
To implement corrective actions and preventive measures for immediate service recovery
Liaise with customers on the standard operating procedures
Review & approve changes of work processes before escalation to line Manager
Providing outstanding customer service to key Accounts.

OPERATION

Control operation costs
Operation KPIs as per Key Account’s target
Number of escalation because of non- comply Customer SOP
% of customer with clear SOP
Average % of customers AR outstanding vs credit agreements

Yêu cầu công việc

Pleasant personality and a good team player
Bachelor Degree : College or University
DGR trained will be an advantage
Knowledge : Shipping
Good Computer skills (MS Office) : Word, Excel, Power point
Good command in English : B Level
Possess excellence communication and interpersonal skill.
Min 5 years – experience in freight forwarding with sea freight operation

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-06 14:55:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin CUSTOMER SERVICE SUPERVISOR/MANAGER - BCO - Mã tin đăng: 4397472. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Customer service supervisor

Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: 52 – 54 – 56 Trường Sơn – Phường 2 – Quận Tân Bình, TP.Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
7 - 15 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
05/07/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây