Customer Service Taem Leader (English)

CÔNG TY TNHH CONCENTRIX SERVICE VIETNAM
Mức lương
18 - 20 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

• Provide subject matter expertise in handling escalated customer calls as needed
• Ensure service delivered to our customers meets contractual Key Performance Indicator (‘KPIs’) and financial expectations
• Stay current on internal work processes, policies and procedures. Attend required manager development training
• Promote the Concentrix values through both behavior and attitude, including being an advocate for team members
• Conduct Team Meetings to ensure expedient communication of relevant information and as an open forum for input. Schedule and organize team activities
• Identify performance related issues, develop an action plan for improvement, implement corrective action, up to and including termination of employment
• Communicate expectations to employees and provide timely updates
• Responsible for the day- to- day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements
• Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics are achieved at a minimum weekly

Yêu cầu công việc

• Fluency in English (Speaking, listening, writing and reading). working 100% English.
• Work well under pressure and follow through on items to completion
• Strong communication skills, both written and verbal
• Willingness to work a flexible schedule
• Ability to lead team in multi- tasking, prioritization, and meeting timelines on deliverable
• Ability to mentor, coach and provide direction to a team of employees
• Highly motivated individual with skills to develop and coach team members to achieve performance expectations
• Experience in a high- growth organization strongly preferred.
• University/Colleges required.
• Must be available to work 24/7. Working 5 days, 2 days off per week (depend on the Ops schedule
• Associate&039;s degree in related field with one to two years of relevant experience preferred
• 2 years minimum supervising/leading a team of 15 or more people, in a call center/contact center environment.

Quyền lợi

• 13th pay salary
• 14 Annual leave per year
• 100% English Environment
• Annual review
• Computer provided
• Global training program

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-01 03:45:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Taem Leader (English) - Mã tin đăng: 4530255. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Tòa nhà QTSC 9, Công viên phần mềm Quang Trung, Số 02 Đường Tô Ký, Phường Tân Hưng Thuận, Quận 12, TP. HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Trưởng Nhóm
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
10
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/08/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây