Customer Service Team Leader - App Travel

CÔNG TY TNHH TRANSCOSMOS VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Lên đến 1 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Accept and process special requests from customers as per SOPs;
Provide leadership, guidance, and support to the team members
Isolate and identify areas of improvement on members performance;
Identify & escalate issues to the related teams when out of the scope of this department;
Interface with customers on refunds, providing explanations and processing;
Report any product error findings to related product/engineering teams.
Ensure all agents are achieving their daily KPI’s in qualitative metrics;
Monitor scoring KPI statistics;
Find issues among members related to productivity and problem- solving;
Ensure all cases are solved within required timeframe following the company’s SOPs;
Manage refreshment & training to agents
Monitor daily reports from the supervisor
Manage routing and payment method enablement as per available inventory defined by SOPs;
Handle major incidents that cannot be resolved by agents
Manage recurring meetings with team(s) to review performance;
Report fraud to the company’s risk team;

Yêu cầu công việc

Demonstrated problem- solving skills, strategic and analytical capabilities
University/Colleges required.
Have knowledge of KPIs metric in CS Contact Center
Result- oriented, problem solver, analytical skill, and customer- focused
Disciplined and high motivated to motivate and encourage team for improvement
Have 1+ year experienced as Customer Service Team Lead position
Good at English both written and spoken

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-05-12 01:45:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Team Leader - App Travel - Mã tin đăng: 4352066. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Tầng 8 và tầng 10, Tòa nhà SCETPA, Số 19A đường Cộng Hòa, Phường 12, Quận Tân Bình, Thành Phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
Lên đến 1 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
04/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây