Customer Services Officer (Team Leader role) / Chuyên viên Dịch vụ Khách hàng (vai trò Trưởng nhóm)

HANWHA LIFE INSURANCE COMPANY LIMITED (VIETNAM)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Customer Services:

Review to ensure all complaints from Customers are solved precisely, suitably & follow closely with Company process/ regulation.
Ensure all complaints’ documents are stored/uploaded fully, compiled with internal and external government regulations.
Handle operations services (insurance proposals, premium collection, policy services, etc.) efficiently and within agreed service standards.
Warmly welcome customers in person or via telephone.
Work across departments / functions for solution to ensure the complaint solved.
Provide high- quality customer service by addressing inquiries professionally.
Collaborate with the Head Office Operations Team to ensure smooth and effective service delivery.

Team Management:

Support team members with daily tasks and provide necessary training to maintain high service standards.
Lead and supervise CS/SS staff at the sales office and assigned GA branches, ensuring effective performance and adherence to company guidelines.
Ensure compliance with company policies and oversee service quality at all levels.

Agency Admin Support:

Assist in managing documents related to agents (FC/UM/DM applications, etc.).
Handle promotional gifts distribution, storage, and reporting as per company procedures.

Premium Control:

Manage distribution and reporting of Premium Receipt Books to agents, coordinating audits with the Premium Control and Sales teams.
Handle petty cash, expense claims, and reporting to the Finance Department.

Office Administration:

Maintain office cleanliness, handle first- aid supplies, and report damages.
Answer calls and perform general reception tasks.
Oversee office supplies, assets, and facilities management.

Other Tasks:

Suggest process improvements to enhance service quality and reduce paperwork.
Ensure timely distribution of all correspondence.
Collaborate with the sales team to ensure efficient CS operations.

Benefits

Competitive salary (100% salary during probation).
Modern facilities in the spacious office
Provide an advanced Health Medical pre- check- up from the 1st week of your probation.
Full social insurance, personal accidental & health care insurance, group life insurance (death and dismemberment).
15 Annual leaves.
Gifts for new comers and on special occasions
Bonus: 13th- month salary and the performance- based bonus of up to 30% of the total annual package.

Yêu cầu công việc

Proficient in MS Office; English is a plus.
Excellent verbal and written communication.
Positive, team- oriented, and customer- focused mindset.
Demonstrated accuracy, thoroughness, and the ability to maintain an organized workflow.
Exceptional customer service expertise, particularly in handling frontline interactions, ensuring high levels of client satisfaction.
Adaptable and eager to learn in a dynamic environment.
Graduated University/ College.
Proven experience in managing, supervising, or leading a customer service team, with a strong track record of team performance and service quality.
At least 3 years of solid experience in customer service (CS) or managing CS processes at the frontline, specifically within the life insurance or financial industry.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-10 22:10:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Services Officer (Team Leader role) / Chuyên viên Dịch vụ Khách hàng (vai trò Trưởng nhóm) - Mã tin đăng: 4883936. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

HANWHA LIFE INSURANCE COMPANY LIMITED (VIETNAM)

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
19/01/2025
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây