Customer Service Team Leader (English + working at District 12)

VIETNAM CONCENTRIX SERVICES COMPANY LIMITED
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 1 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Identify performance related issues, develop an action plan for improvement, implement corrective action, up to and including termination of employment
Stay current on internal work processes, policies and procedures. Attend required manager development training
Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics are achieved at a minimum weekly
Communicate expectations to employees and provide timely updates
Ensure service delivered to our customers meets contractual Key Performance Indicator (‘KPIs’) and financial expectations
Provide subject matter expertise in handling escalated customer calls as needed
Responsible for the day- to- day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements
Promote the Concentrix values through both behavior and attitude, including being an advocate for team members
Conduct Team Meetings to ensure expedient communication of relevant information and as an open forum for input. Schedule and organize team activities

Yêu cầu công việc

Highly motivated individual with skills to develop and coach team members to achieve performance expectations
Ability to mentor, coach and provide direction to a team of employees
Willingness to work a flexible schedule
Ability to lead team in multi- tasking, prioritization, and meeting timelines on deliverable
Work well under pressure and follow through on items to completion
Associate&039;s degree in related field with two to four years of relevant experience preferred
Strong communication skills, both written and verbal

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-12 12:05:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Team Leader (English + working at District 12) - Mã tin đăng: 4640028. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

VIETNAM CONCENTRIX SERVICES COMPANY LIMITED

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 1 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
29/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây