Customer Service

CÔNG TY TNHH ANIMAL DOCTORS INTERNATIONAL VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

• Answer and triage phone calls, emails, messages from clients.
• Make calls, follow up and update on lists of customers.
• Call clients to confirm appointments, remind of missed appointments and laboratory results as well as callbacks for procedures performed.
• Help new clients completely fill out the registration form. Inform new clients about services, etc. that we offer.
• Process payment transactions
• Maintain proper documentation in the electronic medical record
• Prepare deposit slips and/or cash balancing worksheet for the daily bank deposit as directed by the Hospital/Office Manager.
• Serve as “Ambassadors” – creating and maintaining goodwill for the hospital.
• Quickly understand client needs and initiate the process of meeting those needs.
• Relay appropriate information to/from clients to doctors and/or management
• Troubleshoot issues over phone calls, chat and handle customer complaints.
• Schedule appointments and other patient visits in the appointment book, including re- check appointments, surgeries, and drop offs.
• Present and explain fee estimates for treatment/surgery to clients.
Work location: 78 To Ngoc Van street, Quang An, Tay Ho District, Ha Noi capital What We Offer • Nego Salary. Competitive remuneration package
• A rewarding & meaningful role where you make a difference in pets’ lives
• Excellent Salary Scale & Year- End Salary Review
• Frequent Team Building Activities
• Dynamic, supportive environment
• International Company with many different nationalities

Yêu cầu công việc

What We Are Looking For • Good English communication skills.
• Accept candidates without experience.
• Must possess sound decision making skills and multi- task while working in an environment of stress.
• Well groomed, organised and detail oriented.
• Ability to take direction.
• Excellent communication skills.
• Great phone skills. Great client service skills.
• Ability to handle money accurately and honestly.
• Must be friendly, outgoing, “people- oriented.”
• Ability to work in a team oriented environment.

Quyền lợi

Frequent Team Building Activities
Dynamic, supportive environment
Excellent Salary Scale & Year- End Salary Review

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-05-10 03:00:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service - Mã tin đăng: 4345569. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Dưới 10
Trụ sở: 1 Trần Ngọc Diện, Ho Chi Minh City, Ho Chi Minh, Vietnam

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Trình độ yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
21/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây