Customer Services Assistant/ Sales Admin

CÔNG TY CỔ PHẦN GREEN SPEED
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Distribution:
 Period Value Stream Mapping OTIF data with distributors to improve and ensure accuracy On Time In Full data.
 Sale out data report audit to ensure their data is accuracy
 Hyper care Key focus customers specially in Pharma chain to solve Supply chain issues
 Standardize and build Distribution operation process guidebook in order to share with internal stakeholders.
related to order management of Distributors.
Customer Care:
OTIF improvement
 Digitalize of OTIF fundamental eg: set up OTIF in Power BI
 Coordinate with commercial team to execute the Joint Business Plan with Customers at least
Customer Care deployment strategies from Regional and Customer Care VN
 Work closely with distributors to ensure accuracy data before submitting it’s to regional
 Induct and deploy Customer Care KPIs to internal and external stakeholders.
 Deep dive and DO analyze by channel, by Key customers need to be focus in 2023
quarterly basis.
 Set up the Customer Care template, framework in Vietnam.

Internal

 More field visit and get customer feedback to continue improve VN Customer Care
 Join and update VN Customer Care progress deployment with regional.
Compliance:
Health check system
to do their check lists
 Remind and test sample of process owner quarterly
 Set up Health check lists to ensure Comply SC controls and remind/ follow up process owner
 Track & ensure all critical SC documents are valid as licenses, contracts, memo, POA...
Internal sample testing
 Follow up process owner closed CAPA
 Sample testing quarterly to ensure comply with SC control requirements
 Define GAP & ask CAPA from process owner
Other projects:
Support some assigned projects as:
 We care
 Team Engagement

Yêu cầu công việc

Education: University degree in Business Management, or Supply Chain Management, or Business Informatics
Experience & knowledge: Expertise in Informatic tools, Microsoft, Excel, Power BI…

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-08 19:05:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Services Assistant/ Sales Admin - Mã tin đăng: 4791404. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Số 17 Đào Duy Từ, Đông A, Dĩ An, Bình Dương

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/12/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây