Customer Support (Call Team) - Night Shift

CÔNG TY CP SAVVYCOM
Mức lương
10 - 15 triệu
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Dưới 1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

• Answer and address a high volume of incoming call inquiries related to product issues,
sales policies, and order status in a professional and courteous manner
• Provide exceptional levels of customer satisfaction by demonstrating patience and
empathy towards customers from diverse cultures and backgrounds in the US
• Meet or exceed key performance indicators for call resolution rate, customer satisfaction
• Recognize low customer satisfaction call and provide constructive feedback and
• Identify and escalate issues to higher- level management when necessary
recommendations to agents for improvement. Alert the management team of trends in
customer calls or any suspicious event
• Assist supervisors/manager in projects such as call report, developing call scripts or
knowledge base content. Provide input on how to improve customer experience

Yêu cầu công việc

• Bachelor&039;s Degree or Equivalent
• Proficient in English listening, verbal, and written communication skills. IELTS above
r equivalent
• 1- year experience in a call center or customer service environment, including a minimum
f 6 months on night shift
• Have sought knowledge of customer service practices and principles
• Experience with support applications like Freshdesk, Zendesk, and Team support is nice
• Customer relationship management experience is strongly desired
to have
• Ability to present yourself and the company in a professional manner
• Work Hours: 44 hours/week- night shift (specific time to be discussed in the interview)
• Ability to handle stressful situations and establish rapport with the client

Quyền lợi

• 12 days of work- from- home & 12 days of paid annual leave
• Global health insurance package for yourself and annual health checkup
• Quarterly bonus & Year- end bonus as part of our profit- sharing program
• Guaranteed 13th- month salary
• Competitive salary (Upto 15M VND)
• Lots of other company benefits including five star annual Summer Summit, budget for
• A Pantry & a Cafe stocked with goodies, ready to serve
• Full salary during probation
frequent team building activities, and other monthly/ quarterly/ annual company events
• Other benefits in accordance to the Company&039;s Policy and Vietnam Labor Laws
• General company T&D Program + dedicated T&D budget for managers

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-28 06:10:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Support (Call Team) - Night Shift - Mã tin đăng: 4452101. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Tầng 12 Tòa nhà Việt Á, Phố Duy Tân, P.Dịch Vọng Hậu, Q.Cầu Giấy

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Dưới 1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
10
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
17/07/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây