Customer Support Engineer (IT)

CÔNG TY TNHH ITECHWX
Mức lương
18 - 24 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Mô tả công việc

• Utilizes troubleshooting tools (e.g., event logs, and performance traces) to help resolve customer issues.
• Collaborates on cross- team and cross- product technical issues by working with resources from other groups as needed to resolve moderately complex customer issues.
• Resolves or escalates multiple and varied customer issues, and documents technical work and research.
• Working shifts: Fixed night shifts: 10 PM- 7 AM
• Review issues and contact global customers to understand problems. Ensures customers stay informed as to the status/solution of their issue.
• Attends readiness training and non- technical training to ensure that they become proficient in support topics. Product/Process Improvement.

Yêu cầu công việc

• Having at least 1 year of working experience in Global customer- facing roles
• A genuine passion for IT and a desire to grow within the industry.
• Strong proficiency in English (equivalent to IELTS 6.5 or TOEIC 800 or higher)
• A customer- focused mindset with the ability to provide exceptional service

Quyền lợi

• 90% contribution of the gross salary to social insurance
• Annual Health Checkup
• Training will be offered
• An employee who works at night (10PM- 6 AM) will be paid an additional amount of 30% of the normal salary + PVI insurance + 500,000 VND food allowance)
• 20 days of leave (12 days of annual leave and 8 days of sick leave)
• Full working equipment will be provided
• Activities: Birthday party, Employee engagement activities
• Salary at 100% during the probationary period

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-01-05 01:00:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Support Engineer (IT) - Mã tin đăng: 4931629. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Tầng 12, Opal Tower, 92 Nguyễn Hữu Cảnh, Quận Bình Thạnh, TP. HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 1 năm
Trình độ yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Full-time
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
25/01/2025
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây