Customer Support Executive

BSS GROUP
Mức lương
8 - 15 triệu
Địa điểm làm việc
Nam Từ Liêm, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

What we expect you to perform

Consult, guide, and support in solving queries about Omni Themes’ products from customers through multiple support channels.
Work with various teams
Updates to customers on the status of processing requests
Transfer technical problems, request customizing for the development team, and ensure the quality of work to deliver to customers.
Support to handle problems arising when customers install and use the Shopify Theme
Advise customers on solutions when using eCommerce and Shopify
Conduct other tasks assigned

Join BSS, if you

Require Communication, Presentation, Analysis, and Critical Thinking Skills
Good teamwork and Quick learner
Fluent in English (IELTS 7.0, TOEIC 800 certificate or equivalent is preferable)
Ready to support clients at different timezone
Having experience in Technology, E- commerce, and Marketing at least 6 months is preferable.
22- 25 years old

To be a BSSer, you will have

Monthly in- house coaching and mentor programs
Youthful and dynamic working environments with 95% members are 9x, we have many clubs: running, football, board game...
Office with a great view from the 18th floor and creative workplace design
Working hours are 5 days/week
The State statutory holidays and collective activities organized by the Company (travel. team building, health care, volunteer…)
Trained by 6+ year experienced ecommerce expert/specialists
Opportunities to be promoted to Support Leader/Business Analyst
Performance bonus, seniority bonus, birthday gift
At BSS Group, tea & coffee is free. Besides, we have a bookshelf with many interesting books for our members to borrow and of course, they are free too
Work with 100% foreign. Exposed to the latest technology and eCommerce trend
Salary: 8- 15M (Review every 6 months).
Opportunities to improve English skills and to gain hands- on experience in dealing with and negotiating with diverse clients
Other benefits according to the provisions of the Company and the Labor Code

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-15 14:00:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Support Executive - Mã tin đăng: 4713928. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 29LK6C, Làng Việt kiều Châu Âu, Mộ Lao, Hà Nội, Việt Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
14/11/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây