Customer Support Executive

BSS GROUP
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

What we expect you to perform

Updates to customers on the status of processing requests
Support to handle problems arising when customers install and use Shopify Theme
Work with various teams
Advise customers on solutions when using eCommerce and Shopify
Transfer technical problems, request customizing for the development team, ensure the quality of work to deliver to customers.
Conduct other tasks assigned
Receive requests and answer questions from customers through freshdesk, skype, live chat

To be a BSSer, you will have

Salary: 8- 15M (Review every 6 month).
Work with 100% foreign. Exposed to the latest technology and eCommerce trend
Monthly in- house coaching and mentor programs
Trained by 6+ year experienced ecommerce expert/specialists
At BSS Group, tea & coffee is free. Besides, we have a bookshelf with many interesting books for our members to borrow and of course, they are free too
Other benefits according to the provisions of the Company and the Labor Cod
Opportunities to improve English skills and to gain hands- on experience in dealing with and negotiating with diverse clients
Office with a great view from the 18th floor and creative workplace design
Working hours are 5 days/week
Performance bonus, seniority bonus, birthday gift
Youthful and dynamic working environment with 95% members are 9x, we have many clubs: running, football, board game…
The State statutory holidays and collective activities organized by the Company (travel. team building, health care, volunteer…)
Opportunities to be promoted to Support Leader/Business Analyst

Yêu cầu công việc

Join BSS, if you

Ready to support clients on different timezone
Good teamwork and Quick learner
Fluent in English (IELTS, TOEIC certificate is preferable)
Have experience about Technology, Ecommerce, Marketing at least 6 months is preferable
22- 25 years old
Require Communication, Presentation, Analysis, and Critical Thinking Skill

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm, CLB thể thao

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-15 10:10:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Support Executive - Mã tin đăng: 4419380. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 29LK6C, Làng Việt kiều Châu Âu, Mộ Lao, Hà Nội, Việt Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây