Customer Technical Support

CÔNG TY TNHH TP-LINK TECHNOLOGIES VIỆT NAM
Mức lương
15 - 18 triệu
Địa điểm làm việc
Quận 1, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

KEY RESPONSIBILITIES
• Conduct product consultations, configurations, and remote setup assistance, including on- site support when required.
• Deliver multi- channel customer support (phone, email, online) to resolve technical issues and handle requests related to networking devices, security cameras, and other products for SMB and SME customers.
• Provide helpdesk support within the office as requested by direct management.
• Submit daily, weekly, and monthly activity and performance reports to direct manager.
• Support customers in solution design and provide guidance on product optimization and best practices.
• Work closely with technical teams and cross- functional departments to address complex issues, ensuring service excellence and customer satisfaction.
• Track, document, and update technical issues while suggesting process improvements to enhance service quality.
• Process and resolve technical customer inquiries in a timely and efficient manner.
• Perform thorough testing and verification of reported product issues, conduct root cause analysis, and implement effective solutions.
• Execute additional technical tasks as assigned by direct management to maintain operational efficiency.
• clients.
BASIC QUALIFICATIONS:
• Strong knowledge of network devices (Router, Switch, Access Point, Firewall) and protocols such as TCP/IP, DHCP, DNS, and VPN.
• At least 1- 2 years of experience in technical customer support, product testing, or Helpdesk support.
• Good time management and organizational skills.
• Prefer candidates with certifications like CCNA, CCNP, MCSA, or equivalent.
• Ability to work under pressure, with a high sense of responsibility and teamwork spirit.
• Professional communication, consultation, and customer care skills.
• Bachelor’s degree in IT, Telecommunications, or related fields.
• Hands- on experience with IP camera systems, configuring NVR/DVR, and surveillance software.
• Good at English communication
• Excellent analytical and problem- solving skills for quick and effective troubleshooting.
BENEFITS
• Competitive salary with quarterly and yearly bonuses
• Join in various team buildings, team dinners, birthdays, Xmas events.
• Free in- house entertainment facilities and snack, coffee, and tea
• Lovely gifts/bonuses from the company: Tet, public holidays, weddings, giving birth, women’s day.
• PVI health insurance package and full social insurance
• Opportunity to earn recognition through our "Best Staff of the Quarter" award.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-09 08:50:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Technical Support - Mã tin đăng: 4879447. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: Phòng 12A-15 Toà nhà Vincom, Số 45A Lý Tự Trọng, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
09/01/2025
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây