Deputy Marketing ManagerUrgent job Công Ty TNHH Zwilling J.a.henckels (Việt Nam)

CÔNG TY TNHH ZWILLING J.A.HENCKELS (VIỆT NAM)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Establish Marketing Strategy:
- Develop brand standards and usage guidelines
- Manage and coordinate all marketing, advertising and promotional activities
- Assist integration of campaigns with brand consistency
- Create strategies to take advantage of market opportunities
- Plan, develop and direct marketing efforts for a particular brand or product
Execute and Manage Marketing Strategy:
- Manage the productivity of the marketing plans and projects
- Execute strategies with cross- functional teams.
- Conceptualize strategic initiatives and implement details of a campaign
Manage Brand Assets:
- Supervise brand content. Manage access to brand assets
Coordinate and build strong working relations with various internal/external support departments:
- Work closely with departments such as manufacturing and R&D to consult on package and product as it relates to branding
- Provide product marketing and competitive analysis training to the sales force
- Manage external marketing partners such as advertising agencies, digital marketing firms and production companies
- New product release / Renewal / Exclusive product Idea share
Conduct Market Research:
- Conduct market research to determine market requirements for existing and future products ZWILLING J.A. HENCKELS (VIETNAM) LTD.
- Track consumer and market insights by reviewing metrics such as sales volume, market share, profit projections, pricing and distribution, and by conducting consumer research
Product Management:
- Analyze sales data to update a brand or category portfolio, determine new products and delete underperforming products.  Responsible for managing a portfolio of products, as well as defining the positioning strategies for those markets/products
- Monthly promotion planning. Channel strategic planning: make plan on CDJ (customer decision journey) to optimize channel balance. CRM strategy: membership policy, activation management
Budget Management:
- Determine and manage the marketing budget and deliver marketing activity with agreed budget

Yêu cầu công việc

Qualification and experience:
- At least 4- 5 years of experience in the same position
- Ability to understand market trends, financial data and customer needs and assess competitive intelligence data. Strong result- orientation and ability to execute and measure programs and campaigns
- Ability to work well on various teams and act as team leader when appropriate. Ability to put together and execute marketing plan based on marketing concepts
- High level of numerical reasoning/analytical skills
Personal skills and attributes:
- Strong computer skills, strong in excel and numeric. Good communication and interpersonal skills. Proficiency in English. Excellent presentation skill

Quyền lợi

Other benefits according to the provisions of the Company and the Labor Code

Training opportunity

Professional working environment

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:56:30

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Deputy Marketing ManagerUrgent job Công Ty TNHH Zwilling J.a.henckels (Việt Nam) - Mã tin đăng: 4089726. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH ZWILLING J.A.HENCKELS (VIỆT NAM)

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Vận tải - Lái xe/ Tài xế
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
29/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây