Digital Marketing Executive (Automation)

THE AL FRESCO'S GROUP - VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Key internal relationships: Manager & Marketing team members, Operation Managers
Reports to: Digital & Communication Manager & Chief Marketing Officer (Directly)
Aim- Brief overview of position purpose. Why does the position exist? What is the overall purpose of the position? – WHY?:
This position will work within the Digital team within AFGs’ Marketing Team, the key focus will be growing the transactional value of our direct to customer communications. This includes automated communications
Key Accountabilities –Three to five main areas of responsibility of this position, or “buckets of work.” – WHAT
Marketing Automation – Plan and execute automated marketing activities across channels including email, SMS, Chat apps, social media, etc. Develop customer journeys to increase customer value via AFG Vietnam’s Rewards Plus program and other initiatives within our brands. .
Support each brand’s Digital Executive in responding to customer messages and enquiries across all channels in timely, supportive manner and focusing on creating more meaningful conversions in this space – Eg: get bookings to outlet teams, catering enquiries to sales teams, support guest to order online or place delivery orders.
Other duties as required of direct Managers and to support the Marketing Department’s wider efforts.
Duty Statements- Sentences that provide additional information about the tasks associated with each Key Accountability. – How, When, Where
Marketing Automation (Klaviyo):
• Conduct planning and execute updates to automated communications to AFG Rewards Plus members, always looking to increase member transaction value and visitation numbers.
• Develop a content plan, prepare content and set up conditions (email, app push, ZNS, etc.) for the system to distribute information at the right time and to the right target customers follow customer journey.
• Collaborate with vendors to integrate essential data for the marketing automation platform (Klaviyo).
Customer Service – Support in responding to customer enquiries via message or other channels, with a focus on driving conversions, whether table bookings or delivery orders. Track performance, especially from paid visitors to help brand advertising generate as much revenue as possible.
Please note:
This role is to undertake other duties from time to time, as requested/required by the Digital & Communication Manager, CMO and Senior Management.

Quyền lợi

Training: internal and external training opportunities; laptop provided
Staff parties, sports days, celebrations, team building, staff discounts, Tet Bonus, Christmas Gifts
Negotiation

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-09 17:55:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
25/10/2025
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Marketing - PR
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Digital Marketing Executive (Automation) - Mã tin đăng: 5320394. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

THE AL FRESCO'S GROUP - VIETNAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây