Dynamics 365 Support Technician (Open for freshers)

ITECHWX
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Bình Thạnh, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Are you passionate about helping others and have a deep understanding of Microsoft Dynamics 365?


Microsoft Dynamics 365 (D365) is a cloud-based suite of business applications that empowers organizations to streamline their operations, improve customer engagement, and make data-driven decisions. It includes modules for Sales, Customer Service, Field Service, Finance, Supply Chain Management, and more. 


We're seeking a talented Technical Support Engineer to join our growing team! In this role, you'll leverage your expertise in Dynamics 365 to troubleshoot and resolve customer issues, ensuring a smooth and successful user experience.


Your role & responsibilities

  • Reviews issues and contacts customers to understand issues. Ensures customers stay informed as to the status/solution of their issue. Utilizes troubleshooting tools (e.g., event logs, and performance traces) to help resolve customer issues.

  • Resolves or escalates multiple and varied customer issues. Documents technical work and research.

  • Analyzes problems and develops solutions for customer needs using log analysis and other proprietary tools.

  • Collaborates on cross-team and cross-product technical issues by working with resources from other groups as needed to resolve moderately complex customer issues.

  • Attends readiness training and non-technical training to ensure that they become proficient in support topics. Product/Process Improvement

  • Provides feedback to improve products to more senior engineers or technical advisors.

  • Identifies potential defects and escalates to more senior engineers to resolve.

  • Uses automated tools to deliver solutions for a wide range of issues. Provides feedback on how to improve automated tools.

  • Follows processes provided by the business.

  • Attends case triage meetings or case discussions to collaborate and share ideas to resolve problems.


Your skills & qualifications

  • Proficient in English (4 skills)

  • Available to work night shifts (rotate between 9:00 PM and 9:00 AM, working 8 hours per shift, with a total of 5 shifts per week)

  • Freshers are welcome with a good learning ability and working attitude

  • Experience/Knowledge in IT industry skills is a must

  • Customer service mindset


Why us?



  • Competitive salary depending on experience: starting from 20,000,000 VND GROSS

  • 90% contribution of the gross salary to social insurance from the company side

  • 12 days of annual leave, 8 days of sick leave

  • 30% allowance on gross salary + PVI insurance + 500,000 VND food allowance for employees working night shift

  • Annual Heath Checkup


Benefits for you
  • Performance Bonus
  • Social and Health insurance follow Vietnamese Law
  • Young & Dynamic Working Environment
  • International Culture
  • 24/7 Insurance for Night-shift
  • Annual Health Check-up

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-05-08 18:05:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Dynamics 365 Support Technician (Open for freshers) - Mã tin đăng: 4340493. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

ITECHWX

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần mềm
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
07/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây