JOB DESCRIPTION
- Consulting, customer care, handling complaints.
- Coordinate with teams (Brand, Ads, Logistics,...) to ensure that store operations take place efficiently and optimally
- Manage shop and implement business activities on E- commerce (Shopee, Tiki, Lazada)
- Regularly research the market, update trends, propose to develop promotional policies and marketing campaigns according to trends and consumer behavior on e- commerce sites
- Responsible for the activities of the booth in charge including images, product content, inventory, feedback, and reviews
- Monitor and implement sales program setup, banner images, interfaces, products to develop e- commerce channels.
- Report work, sales figures periodically at the request of management.
- Planning booth development, implementing marketing campaigns and promotions on a monthly and quarterly basis to achieve sales goals
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mô tả công việc
- Chị trách nhiệm về các hoạt động của gian hàng phụ trách bao gồm hình ảnh, nội dung sản phẩm, tồn kho, phản hồi, đánh giá.
- Lập kế hoạch phát triển gian hàng, triển khai các chiến dịch tiếp thị, khuyến mãi theo tháng, theo quý nhằm đạt mục tiêu bán hàng
- Phối hợp với các Team (Brand, Ads, Logistics,...) để đảm bảo các hoạt động của gian hàng diễn ra hiệu quả và tối ưu
- Tư vấn, chăm sóc khách hàng, xử lý khiếu nại.
- Quản lý shop và triển khai hoạt động kinh doanh trên E- commerce (Shopee, Tiki, Lazada)
- Theo dõi và triển khai thiết lập chương trình bán hàng, hình ảnh banner, giao diện, sản phẩm để phát triển kênh thương mại điện tử.
- Báo cáo công việc, số liệu bán hàng định kỳ theo yêu cầu của quản lý.
- Thường xuyên nghiên cứu thị trường, cập nhật xu hướng, đề xuất xây dựng chính sách khuyến mãi và các chiến dịch tiếp thị theo xu hướng, hành vi người tiêu dùng trên các trang TMDT