Guest Service Agent (ibis Saigon South)

NOVOTEL LIVING SAIGON SOUTH - IBIS SAIGON SOUTH HOTEL
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 7, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

MAIN RESPONSIBILITIES
• Maintain a positive selling approach to optimize yield in both occupancy and rates.
• Achieve an accurate and logical work sequence.
• Providing wake up call to guest and ensure these received.
• Ensure reservations have correct tariffs and up- selling techniques.
• Positively respond to all queries (both internal and external), redirect to departments as required.
• Ensure professionalism and accuracy with information and billing during guests’ arrival and departure.
• Follow procedures for cash and security at Front Desk.
• Ensure messages are accurate and passed on promptly.
• Provide business corner services as required, with correct charges posted to guests.
CUSTOMER SERVICE
• Take every opportunity to be a “salesperson” by active selling of special promotions and facilities available within the hotel/company.
• Treat customers and colleagues from all cultural groups with respect, sensitivity and transparency.
• Work together with trust so that colleagues and management meet the goals of the department/hotel.
• Provide efficient, friendly and professional service to all guests.
• Understand and strictly follow up Department targets
• Implement the Accor values and Accor customer vision to ‘Offer the Best Service to Our Customers’.

Yêu cầu công việc

Proficiency in English language.
Diploma in Tourism/ Hospitality Management.
Having 6 months experiences in relevant position
Proficient in MS Excel, Word, & PowerPoint.
Working time: 5 days/week and 9 hours/day

Quyền lợi

Bonus: Birthday; Holidays; 13++,...
Develop your talents through Academy Accor&039;s learning programs.
Employee welfare card provides discounted rates at Accor Hotels worldwide.
Health Insurance: Bao Viet + PTI
Social insurance: Full basic salary (also in probation time)
Meal Allowance + Uniform + Free parking
Basic salary + Service Charge + Allowance

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-12-23 12:30:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
29/12/2025
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Quận 7, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Guest Service Agent (ibis Saigon South) - Mã tin đăng: 5464176. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

NOVOTEL LIVING SAIGON SOUTH - IBIS SAIGON SOUTH HOTEL

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job