Guest Service Line Agent/Nhân viên trực Tổng đài

MELIÁ HỒ TRÀM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Xuyên Mộc, Bà Rịa Vũng Tàu
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

• Be responsible for monitoring wake- up call log and takes appropriate action if a call is not answered
• Adheres to strict confidentially with regards to guest’s information.
• To have thorough and detailed knowledge of hotel facilities and hours of operation, to ensure correct response to guests&039; questions
• Ensure that the working area is kept clean and tidy at all times
• Must have a thorough knowledge of emergency procedures; i.e. fire, alarm, evacuation, bomb, threat etc. and acts accordingly
• Be well- groomed and personal hygiene is maintained to the standards of Melia employee handbook.
• Promotes the hotel products and services to any query
• Delivers high quality service to guests. Ensures guest needs and reasonable requests are met
• To offer solution for guest complaints on the phone and ensures to share that information to guest services for deeper.
• Takes room service orders, therefore should be familiar with the room service menu.
• Demonstrates professional attitude and behavior at all times
• Handles all incoming and outgoing calls in a courteous and friendly manner, responsible for accurate connection
• Be responsible for booking and placing of guest long distance calls correctly
• To have knowledge of daily events in the hotel
• Performs other duties assigned by the Supevisor
• Be aware of any suspicious calls and to deal with these in the correct manner according to company standards, liaising with Duty Manager and Melia Connect Supervisor
• Answers guest’s inquires over the phone and follows up personally to resolve Guest request
• Seeks opportunities to continually improve guest service.
• To have a complete operational knowledge of the hotel, including geographical layout, services provided and security
• Handles “ Service Center” promptly and follow up that all requests have been responded to the guest’s full satisfaction
• Identity VIP, Melia Rewards, regular guests and long staying guests and build rapport to offer personalized service and assistance

Yêu cầu công việc

Front Office Knowledge
At least 6- month experience in similar position in 4- 5 star hotel
Bachelor Degree in Hospitality Management
Advanced English, another language is a plus

Quyền lợi

- International working environment
- Shuttle bus for employees from Vung Tau to Melia Ho Tram
- 2 day- off/week
- 13th month salary
- Birthday benefit
- Annual Outing trip
- Attractive salary
- Shuttle bus from Vung Tau to Ho Tram
- Special room rate as per Melia Hotels International policy

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-29 09:01:24

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Guest Service Line Agent/Nhân viên trực Tổng đài - Mã tin đăng: 4232190. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Dưới 10
Trụ sở: Ấp Hồ Tràm, Xã Phước Thuận, Huyện Xuyên Mộc, Tỉnh Bà Rịa – Vũng Tàu

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
2
Hình thức làm việc
Khác
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây