[HCM] Công Ty Dịch Vụ Kế Toán Odyssey Resources Tuyển Dụng Chuyên Viên Operation Full-time 2024

ODYSSEY RESOURCES
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Yêu cầu ứng viên có kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

COMPANY INTRODUCTION

Our company has already experience tremendous growth, and is currently seeking excellent candidates to be involved in the next critical stage of our company’s development.
Odyssey provides a wide- range of Accounting, Tax and Bookkeeping Services to Australian accounting, bookkeeping and financial planning firms located throughout Australia.
We are the market leaders and recognised pioneers in this BPO space. We are recognized for our innovative approach and commitment to quality and service excellence. We encourage staff to contribute to the growth and development of the company.
More on us at https://www.youtube.com/watch?v=lcSlRdR1cN4
Location: 7th & 8th Floors, BlueSky Tower, No. 1 Bach Dang Street, Ward 2, Tan Binh District, Ho Chi Minh city
Odyssey was formed in 1998 and has grown to over 250 professional staff. We are an Australian owned company, but managed and run by Vietnamese staff. Our employees have a solid career path right up to director level.

OPERATION EXECUTIVE FULL- TIME

Kinh nghiệm

Yêu cầu ứng viên có kinh nghiệm

JOB DESCRIPTION

Successful candidate will be working in Operation Division, under the instruction of Operation Manager.
Daily tasks include:
- Check invoicing.
- Administrative system update.
- Download and create jobs
- Allocation/ job scheduling and follow up job deadline.
- Schedule and manage accountant&039;s work flow.
- Cooperate with accountants and other department in order to ensure the smooth operation of the team.
- Other tasks as assigned by direct managers.
- Phone/email communication to overseas clients.
- Deal with confidential, sensitive information/data.

REQUIREMENTS

- Educated overseas or trained in Western working environment is a plus.
- Ability to multitask and work in team.
- Analyzing and Resolving problem skill.
- Fluent in business English (especially Writing skill).
- At least 01 year of experience in operation, customer service field.
- Good computer skills.
- Logical and critical thinking.

BENEFITS

- Above market remuneration, monthly bonus, yearly bonus & annual bonus

- 15 paid leave days per annum

- Company trip, employee wellness benefits (kids creche, outside party, large dedicated staff social)

HOW TO APPLY

Deadline: 23:59 15/8/2024
Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.
Submit your application via the APPLY NOW button below.

APPLY NOW

6 applicants

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-25 18:25:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [HCM] Công Ty Dịch Vụ Kế Toán Odyssey Resources Tuyển Dụng Chuyên Viên Operation Full-time 2024 - Mã tin đăng: 4594743. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 100 - 200
Trụ sở: 1 Bạch Đằng, Tan Binh, Ho Chi Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Kế toán - Kiểm toán
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Yêu cầu ứng viên có kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
26/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây