COMPANY INTRODUCTION
Giới thiệu
Với tâm huyết tạo ra những sản phẩm thân thiện với môi trường, chúng tôi đã và đang sử dụng những chất liệu vải có thể tái chế được, màu nhuộm hoàn toàn từ thiên nhiên, mang đến sự an toàn và thoải mái cho cơ thể bạn và cho môi trường xung quanh. Nhiều thiết kế cần kỹ thuật cắt, may, nhuộm màu thủ công tỉ mỉ, đòi hỏi tay nghề cao.
Olaben bắt đầu từ những thiết kế dành cho phụ nữ đam mê luyện tập yoga và thể hình. Chúng tôi không ngừng nghiên cứu và phát triển sản phẩm, cập nhật và áp dụng các kỹ thuật cắt may hiện đại nhất cùng với việc sử dụng chất liệu vải cao cấp như spandex, nylon, lycra®,... Tất cả góp phần mang đến sự thanh lịch và thoải mái nhất cho toàn bộ các dòng sản phẩm tại Olaben.
Lấy cảm hứng từ tình yêu mãnh liệt với yoga, Olaben là thương hiệu đồ tập cao cấp ra đời với mong muốn lan truyền năng lượng tích cực tìm ẩn trong mỗi cá nhân. Từ đó, thúc đẩy mọi người khai phá những khía cạnh thể chất của bản thân, xây dựng một lối sống lành mạnh và đề cao giá trị của tinh thần.
OLABEN TẠO RA GIÁ TRỊ GÌ?
Ở đây, chúng tôi tạo ra và xây dựng niềm đam mê, sự kiên trì và bền bỉ- đây là giá trị cốt lõi của sản phẩm, của thương hiệu và của chính những yogis dành tình yêu thực sự cho bộ môn yoga. Chúng tôi trân trọng và biết ơn các quý khách hàng, những yogis, người nổi tiếng ở khắp mọi nơi trên thế giới đã thấu hiểu được giá trị cốt lõi mà Olaben xây dựng để cùng chúng tôi lan toả những câu chuyện tích cực này.
WE LIVE A LIFE WE LOVE!
Đó là lý do tại sao chúng tôi nỗ lực để xây dựng một cộng đồng chung Olaben- nơi mà mọi thành viên ở đó yêu bản thân bằng việc dành thời gian để tập luyện và làm đẹp cho bản thân và tâm hồn.
Customer Service Representative
Tính chất công việc
Toàn thời gian
JOB DESCRIPTION
As a Customer Support Agent you will play a crucial role in maintaining high levels of customer satisfaction by providing timely and effective support. You will be responsible for addressing customer inquiries, resolving issues, and ensuring a smooth and positive customer experience.
Customer Interaction:
Respond to customer inquiries via Zalo, email, chat to all Olaben’s E- commerce platform Tiktok, Shopee, Lazda, and phone promptly and professionally.
Ensure all incoming chat requests from customers are acknowledged, owned, handled within agreed time, and handled professionally leaving a high customer experience.
Confirm and update order details with the highest quality and time service levels to increase the chance of successful deliveries.
Provide customer assistance in all operations related to orders, at each stage of the shipment, payment, return and refund processes coordinate with internal teams to ensure all SLAs are met at each stage of the shipment, payment, return and refund processes.
Problem Resolution:
Take 100% of incoming calls, chat, solve incoming issues, answer as fast as possible to customers, no matter the topic, and with the objective of a first touch solution.
Investigate and troubleshoot customer issues, providing effective solutions or escalating to the appropriate department when necessary.
Proactively identify and address potential issues to prevent customer dissatisfaction.
Feedback Loop/ Customers Feedback:
Entralize customer feedback and recurring issues to the relevant teams to contribute to product/service improvements.
Collaborate with cross- functional teams to implement solutions and improvements based on customer feedback (Swear work with Marketing,Creative and Ops team, Nutrition work with R&D, Production & Ops team).
Sales:
Track and manage post- sales orders reach out to customers to consult, advise, and assist customers with new products, promotion and campaigns.
REQUIREMENTS
Ability to work independently and withstand pressure.
Having experience in customer service and fashion sales is an advantage.
Good written and spoken communication skills: Speak clearly, clearly, fluently, creating sympathy for the listener.
Experience with social media and CRM platforms preferred.
Strong problem solving ability.
High school diploma or equivalent.
BENEFITS
The Benefits
Young, dynamic and growing team and company- providing a lot of growth opportunities
High level of autonomy & responsibility to drive change
Competitive salary & compensation package
Beautiful working environment in a premium and up- market location and environment
Working place:.
Address: 6- 8 Giang Van Minh, An Phu, District 2, HCMC
Email: phuoc.nguyen@olaben.com (HRM)
Phone: 0988.980.517
HOW TO APPLY
Submit your application via the APPLY NOW button below.
Deadline: 23:59 23/3/2024
Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.
APPLY NOW