COMPANY INTRODUCTION
Trân trọng.
Trao CV- Gửi Niềm tin- Nhận lại Cơ hội phát triển sự nghiệp.
ISIRIUS luôn sẵn sàng đồng hành cũng bạn trên con đường tìm kiếm ứng việc hay công việc phù hợp nhất.
Chúng tôi- Công ty TNHH ISIRIUS VINA là một công ty Hàn Quốc có trụ sở tại Tp Hồ Chí Minh. Với Uy tín và kinh nghiệm gần 10 năm trong lĩnh vực cung cấp nhân lực cho các đối tác là các Doanh nghiệp, tập đoàn của Hàn Quốc tại Việt Nam và các nước trên thể giới, mục tiêu hàng đầu chính là giới thiệu nhân sự có chất lượng, hiệu quả nhất cho khách hàng và đem lại môi trường làm việc chuyên nghiệp cũng như thu nhập cao sát với thị trường cho người lao động tại Việt Nam.
[Thảo Điền] Nhân viên Xuất Nhập Khẩu Full- time
Tính chất công việc
Toàn thời gian
JOB DESCRIPTION
● Export
customers and make documents (invoice, packing list, contract, COA)
Receive orders from
book vessel at the request of the customer
Contact forwarder to
Notify the shipment schedule
for the warehouse department and update to the system
forwarder for opening declaration, B/L, C/O, VGM, container packing list
Coordinate with
Follow the process of
delivery of the warehouse
customers
Send documents to
Update and save export
data
● Import
Work with suppliers to
complete the set of documents (invoice, packing list, contract, B/L, C/O, and
ther required documents)
Work with forwarder
for import procedures
schedule for the warehouse department
Notify the import
Update and store
imported data
● Purchasing
Check the remaining
quantity of raw materials in stock and make a purchase plan.
send to suppliers
For available
suppliers: check prices, make orders, submit to the manager for approval, and
For new items: find
suppliers, get quotes, submit to the manager to select the right supplier and
good prices, place orders, prepare necessary documents to import goods (if any)
Notify warehouse
schedule delivery
REQUIREMENTS
Degree
Associate’s/Bachelor’s
Preferred Work
Experience: at least 1 year
● Strongly in Purchasing
Proficient in English
(Listening/Speaking/Writing)
MS Office (Word,
Excel, PowerPoint)
BENEFITS
● Salary gross: 10M
Probation Period: 2
months
Allowance Benefits
Effective Immediately
Thu Duc City, HCMC
Office Location: Thao Dien,
(08:00 am- 05:00 pm) & Every Other Saturday (08:00 am- 12:00 pm)
Working Hours: Mon- Fri
HOW TO APPLY
Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.
Deadline: 23:59 31/8/2024
Submit your application via the APPLY NOW button below.
APPLY NOW
23 applicants
[Nhơn Trạch] Nhân viên Xuất Nhập Khẩu Full- time
Kinh nghiệm
Không cần kinh nghiệm- Đừng lo! Chúng tôi sẽ đào tạo bạn từ đầu. Có kinh nghiệm là điểm cộng!
JOB DESCRIPTION
Nhiệm vụ chính:
Quản lý hàng hóa xuất nhập khẩu, phụ trách công việc và lưu trữ hồ sơ liên quan đến xuất nhập khẩu
Phụ trách giao dịch với các công ty nước ngoài (mail, gửi mẫu), các công việc văn phòng khác
* Địa điểm: N2 Street, Nhon Trach V Industrial Zone, Hiep Phuoc Town, Nhon Trach dist, Dong Nai
* Giờ làm việc:
Thứ Hai- Thứ Bảy 8h – 17h
REQUIREMENTS
Nữ, Tốt nghiệp Cao đẳng / Đại học các chuyên ngành liên quan (XNK, Ngoại thương,....)
Chấp nhận Fresher, sinh viên chờ bằng
Tiếng anh nghe / nói / đọc / viết khá tốt, có thể trao đổi công việc trực tiếp với sếp nước ngoài
BENEFITS
Thử việc 2 tháng
Lương: 8- 10M
Được cung cấp trang thiết bị làm việc
ngoài chuyên nghiệp, năng động, nhiều cơ hội phát triển và thăng tiến
Môi trường công ty nước
Chế độ bảo hiểm đầy đủ
HOW TO APPLY
Submit your application via the APPLY NOW button below.
Deadline: 23:59 31/8/2024
Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.
APPLY NOW
2 applicants