[HCM] Receptionist

CÔNG TY TNHH JOLLIBEE VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 3, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Front Desk Management:

Serve as the first point of contact for visitors, customers, and employees.

Greet guests in a friendly and professional manner.

Manage incoming calls, route them to appropriate personnel, and take messages when necessary.

- Customer Service

Provide excellent customer service to all individuals entering the premises.

Assist customers with inquiries, resolve complaints, and direct them to the appropriate department for further assistance.

Maintain a clean and organized reception area to ensure a positive impression of the company

- Administrative Support

Assist with various administrative tasks such as sorting and distributing mail, managing office supplies, and coordinating meetings.

Handle basic clerical duties including data entry, filing, and photocopying.

Assist other departments with administrative tasks as needed.

In charge of booking airline tickets, hotels, tracking and paying for monthly Taxi services that the company uses...

Fulfill monthly food cupboards for pantry and support Company office events

- Coordination andCommunication

Coordinate appointments and schedules for executives and other staff members.

Liaise with different departments to ensure smooth communication flow within the organization.

Relay important messages and announcements to relevant parties promptly.

- Security and Safety

Monitor access to the premises and ensure only authorized individuals enter the facility.

Adhere to security protocols and procedures to maintain a safe workingenvironment.

Respond appropriately to emergencies or security incidents by following established protocols

Yêu cầu công việc

Attention to detail and accuracy in handling administrative tasks.
Strong organizational skills with the ability to multitask and prioritize workload effectively.
English for communication
Minimum of 1 years of experience in a receptionist or similar role, preferably in a fast- paced environment.
Professional demeanor and appearance.

Quyền lợi

- Salary and position is reviewed 1 time a year
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
- Dynamic and sociable working environment.
- Company trip once a year + Joining party
- Bonus by individual ability and company’s performance.
- Having chances to get attractive company bonus every month/year

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-29 13:25:17

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [HCM] Receptionist - Mã tin đăng: 4233824. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: 194D Pasteur F6 Q3

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 1 năm
Trình độ yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
27/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây