[HN] Trung Tâm Thương Mại Lotte Department Store Tuyển Dụng Trợ Lý Vận Hành, Chuyên Viên Đào Tạo, Kế Toán Tổng Hợp, Giám Sát Xây Dựng Full-time 2024

LOTTE DEPARTMENT STORE
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Yêu cầu ứng viên có kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

COMPANY INTRODUCTION

LOTTE Shopping là trung tâm thương mại số 1 của Hàn Quốc, vận hành các Department Store, Young Plaza và các Outlet tại các thành phố lớn trọng yếu trên cả nước. Kể từ khi mở trụ sở đầu tiên vào năm 1979, LOTTE Shopping đã dẫn dắt sự phát triển của ngành phân phối sản phẩm tại Hàn Quốc với môi trường mua sắm thoải mái, sản phẩm chất lượng cao, dịch vụ đẳng cấp và hệ thống phân phối hàng hóa tiên tiến.
LOTTE shopping đã liên tục mở rộng các cửa hàng và tìm kiếm các loại hình kinh doanh mới và thương mại hóa chúng. Mặt khác, từ năm 2007, công ty luôn tích cực thâm nhập thị trường nước ngoài, điều hành các trung tâm thương mại đầu tiên là ở Nga, sau đó là Trung Quốc, và tích cực khai thác thị trường thế giới như Việt Nam và Indonesia để tiếp tục phát triển thành nhà phân phối hàng đầu toàn cầu đại diện cho châu Á.

Floor Operation Assistant- Trợ Lý Vận Hành Full- time

Tính chất công việc

Toàn thời gian

JOB DESCRIPTION

Operation Task (50%)
- Supervising hygiene, technical, activities issues at the floor on operation time.
- Training brand staff to follow Lotte DS regulations.
- Controlling product quality, prices, tag of the brands in charge; Managing the demand- supply of the products.
Marketing & Event (30%)
- Make ideas and create an event to grow sales and attract new customers
- Working with brands to co- operate and support them with marketing and update promotion.
- Survey market trend and update market status
- Invite brand for available position to sales discount product and introduce new product
Sales Report & Payment (20%)
- Checking and analyzing daily sales, weekly and monthly sales of the floor then forecast sales of the next month.
- Working with the Finance Dep’t about payment relating to the brand.

REQUIREMENTS

- Proficient in MS skills (Excel, PowerPoint, Word). Good at working with numbers
- Be careful & accurate, good team- work and communication skills
- From 1 years working experience is preferred: Sales, Marketing, Customer Service, Store Management...
- Be willing to work in shift (1 – 2 afternoon shifts (2 PM – 10 PM) per week) and in holidays
- Bachelor degree, any majors
- Good verbal and written communication in English and Vietnamese

BENEFITS

Attractive salary package & 13th month salary; Review every year

HOW TO APPLY

Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.
Deadline: 23:59 25/8/2024
Submit your application via the APPLY NOW button below.

APPLY NOW

Chuyên Viên Đào Tạo- L&D Specialist

Tính chất công việc

Toàn thời gian

JOB DESCRIPTION

Learning and Development
Training activities

Co- ordinate and organize the schedule of internal and external training with subject matter experts, training providers, venue co- ordination, training materials preparation, sending out of joining instructions and course evaluation management.
Manage and process all internal training programs in accordance with company&039;s regulation.
Build up and Maintain E- Learning training system
Develop and prepare all training materials for internal training courses (Powerpoint, Document, Training course book,...).

Annual training program

Be in charge of building and executing the annual training program, managing the budget, evaluating training results, efficiency, and experience of staff after each course and activity.
Build employee training programs annually.
Research training suppliers & give quotation analysis (If any).
Implement and analyze Training Needs Analysis (TNA) for all departments.

Organization Development
Employee Engagement

Coordinate in executing internal communication, internal events, employee engagement activities.

Employee Appraisal Procedure

Coordinate with team member to conduct Employee Appraisal Procedure.

Other tasks

Proceed Work Permit Applications for Labor Foreigners (If any).
Other supporting tasks, as assigned

REQUIREMENTS

Basic requirements:
- Good at English.
- Bachelor degree in Human Resources and related fields.
- Minimum 2 years of experience in Learning & Development, Training,... field for company size at more than 200 employees.

- Good at Teamwork, can work under pressure.
Competency requirements ( A.S.K)
Attitude:
To be Careful, Cooperative, Active and Eager to learn

Skills:
- Good at Communication and Interpersonal Skills.
- Good at Computer skills (Words, Excel, PowerPoint)

- Good at using Tools for example design, video editing, subtitle adding,.. is a plus

- Good at Managing multiple projects simultaneous

Knowledge:- Good understanding of learning principles, instructional design, and training methodologies.

- Experience of using learning management systems (LMS) and other training technologies

- A proven track record of designing and implementing successful learning and development programs in a large organization is a plus.

BENEFITS

Annual health check
Lunch at canteen, Free motorbike parking, Taxi for business commute
Standard training course (offline, online, hybrid) and customized training from Department (Training on Job, Internal System,...)
Attractive salary package & 13th month salary; Review every year
Insurance policy: Health insurance; Social insurance; Unemployment insurance. PVI Insurance for employee and family members
Baby born gift, Birthday gift, Marriage allowance, Bereavement allowance
12 annual leaves and 2- 3 summer leaves each year (paid leaves)
Loyalty appreciation for every 5, 10 .... years of working
Career path & transparent performance system
Working time: Monday – Friday ( 8:30 am – 5:30 pm)

HOW TO APPLY

Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.
Deadline: 23:59 25/8/2024
Submit your application via the APPLY NOW button below.

APPLY NOW

Kế Toán Tổng Hợp- General Accountant

Tính chất công việc

Toàn thời gian

JOB DESCRIPTION

Quản lý doanh thu:

• Kiểm tra doanh thu hàng ngày trên hệ thống doanh thu với số tiền thực tế Sửa lỗi- > (Nếu có)- > chuyển dữ liệu lên hệ thống SAP.• Đảm bảo sửa thông tin của khách hàng trên hệ thống doanh thu (tỉ lệ chia sẻ doanh thu, giảm giá, nhãn hàng, doanh thu.,) theo đúng hợp đồng.

Quản lý TOS:

• Đảm bảo tất cả chứng từ liên quan được lưu trữ và sắp xếp theo hệ thống.
• Giải đáp các thắc mắc về thanh toán và công nợ liên quan đến TOS.
• Đảm bảo tất cả các khoản tiền thuê và phí khác được tính đúng theo hợp đồng.
• Đảm báo tất cả các hợp đồng mới phát sinh được Team Thuế rà soát các vấn đền liên quan về Thuế trước khi hạch toán.

Quản lý doanh thu thẻ:
• Đảm bảo tiền được chuyển từ ngân hàng cà thẻ đúng theo hợp đồng.
• Tính phí cà thẻ theo hợp đồng.
• Đối soát hóa đơn cà thẻ với hệ dữ liệu trên hệ thống IRIS, tìm ra sự chênh lêch, sửa lỗi (nếu có).

Công việc khác:
• Thực hiện các nhiệm vụ hỗ trợ khác liên quan đến phòng tài chính va hỗ trợ kinh doanh theo sự phân công của kế toán trưởng và trưởng phòng.
• Hỗ trợ các team khác (Cash; SD) và hoàn thành các nhiệm vụ được giao.
• Chia và bàn giao tiền chuẩn bị, giấy in máy thanh toán và máy cà thẻ cho thu ngân.
• Làm việc với ngân hàng để cài đặt máy cà thẻ mới.
• Thực hiện các nhiệm vụ hỗ trợ khác liên quan đến phòng tài chính va hỗ trợ kinh doanh theo sự phân công của kế toán trưởng và trưởng.
• Liên hệ với ngân hang đẻ xử lý nếu có bất kỳ trường hợp phản ánh từ khách hàng về thẻ, giao dịch lỗi, tiền hoàn trả.

REQUIREMENTS

• Có thể làm việc xoay ca
• Từ 06 tháng- 1 năm kinh nghiệm làm việc ở các vị trí Kế toán ...
• Có thể giao tiếp Tiếng Anh cơ bản
• Nữ; Tuổi từ 22- 30, tốt nghiệp Đại học chuyên ngành về Tài Chính- Kế toán

BENEFITS

• 01 bữa ăn ca / 01 ngày làm việc tại canteen công ty
• Xét tăng lương theo năm
• Chế độ bảo hiểm theo quy định của Luật (Full lương cơ bản)
• 14- 15 ngày nghỉ phép có lương / năm
• Phúc lợi: Hưởng đầy đủ chế độ phúc lợi của công ty (Gửi xe, quà sinh nhật, lương tháng 13, và các dịp lễ tết theo quy định...)

HOW TO APPLY

Submit your application via the APPLY NOW button below.
Deadline: 23:59 25/8/2024
Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.

APPLY NOW

1 applicant

Giám sát Xây dựng- Construction Management

Chuyên môn

Khác

JOB DESCRIPTION

LDS Renewal Project – Construction

Review Calculation drawing and BOQ
Negotiate to optimize construction costs
Support and coordinate to plan new design
Construction Management works: Compare and review the as- built drawing and the construction drawing for approval; Manage construction schedule; Monitoring the construction process; Manage contractor payments
Manage delivery schedule (Furniture materials)

Other supporting tasks relating to Construction support as assigned

REQUIREMENTS

Has Bachelor&039;s degree in Architecture, Interior or Construction
Experiences in Commercial Project Development, Hospitality is a plus
At least 5 years&039; relevant experience in Interior Design and Design Management

(e.g. interior design firm related to Commercial/Hospitality is a plus, construction or development company)

A team player & builder, a motivator & self- starter
Strong understanding of Vietnam and international interior design style
Ability to identify and read Design documentations and specification
Excellent in AutoCAD, Photoshop skills; Sketchup, 3Ds max is plus
Ability of communicating English in working environment
Work experiences in Management of Design and Construction phases of large- scale Commercial building, Mixed- use Facilities, Hospitality projects is a plus
Good at Microsoft Excel, PowerPoint, Word

BENEFITS

Annual health check
Orientation & on- job training, ability of collaborating with Expert in Commercial Project Development and experienced colleges in Interior Design, Construction
Attractive salary package and open to negotiate (up to 45mil)
Free motorbike parking
Baby born gift, Birthday gift, Marriage allowance, Bereavement allowance, Gift for special holidays
Insurance policy: Health insurance; Social insurance; Unemployment insurance
Paid leaves and Holiday as prescribed by Vietnamese law, 02 paid leaves of summer day
01 Lunch/Dinner per working day at canteen (also provide Late Night Meal or Breakfast if necessary)

HOW TO APPLY

Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.
Deadline: 23:59 25/8/2024
Submit your application via the APPLY NOW button below.

APPLY NOW

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-11 12:10:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [HN] Trung Tâm Thương Mại Lotte Department Store Tuyển Dụng Trợ Lý Vận Hành, Chuyên Viên Đào Tạo, Kế Toán Tổng Hợp, Giám Sát Xây Dựng Full-time 2024 - Mã tin đăng: 4551670. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Trung tâm thương mại Lotte - 54 Liễu Giai, HN

Thông tin chung

Ngành nghề
Kế toán - Kiểm toán
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Yêu cầu ứng viên có kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
21/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây