HR & Admin Assistant

CÔNG TY TNHH MTV CIMIGO
Mức lương
10 - 11 triệu
Địa điểm làm việc
Bình Thạnh, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Administration System/ Process/ Procedures:
- Manages and develops Admin. System; Process and Procedure to ensure the organization effectiveness & efficiency.
- Conduct payment monthly, requested for office costs;
- Other duties as assigned by Managing Director.
- Database management
- Work directly with suppliers such as Taxi, Stationary, Express, Ink…
- Supporting HR in Welcome new staff, Employee’s birthday,…
- Answer incoming phone call…;
- Coordinates to organize company events;
- Keeps maintain & manages the legal documents of company including other representative offices
- Administers and monitors administration budget, cost control
- Supports Research to organize Marketing Events, Seminars... in professional manner & building Cimigo brand name.
- Coordinates to organize company events: Year- end, Christmas, Women’s day, Noel…
- Coordinate in office decoration/ renovation;
v Office building:
- Manages office decoration/ renovation
- Manages office building including properties, facilities and equipment remain in good condition & well- appearance.
- Manages the office and maintenance suppliers to ensure office building run smoothly and efficiently
- Plans the maintenance scheduling related to facilities of office.
v
Managing Admin Department & Tasks Assignment:
Manages & develops administrative team including coaching Securities, Receptionist; Administrative Officer, Cleaners and Bar staff to perform in professional & accurate manner.

Yêu cầu công việc

English Communication;
University Graduated;
Careful, friendly, proactive and flexible in work handling, time management.
Good at MS Excel, Word and Power Point;
At least 1 to 2 years of administrative, office management or assistant experience.

Quyền lợi

Health care package and accident
Yoga class every week
Salary: Negotiable
2 reward days on Friday per month
100% salary amount in probation time
Working time: 8h30- 17h30 from Mon to Friday
Training and development
Proactive and professional environment working

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-06 15:35:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin HR & Admin Assistant - Mã tin đăng: 4397834. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 217 Điện Biên Phủ, phường 15, quận Bình Thạnh

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân sự
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 năm
Trình độ yêu cầu
Đại Học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
21/07/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây