HR & Admin Assistant

BẢO MẬT
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

* Admin:
- Answering any queries made by other departments in the company without offering any P&C (or other matters that should not be revealed without first checking with superiors) on Operations related issues.
- Assisting OPs/RSC to order stationery/ equipment/ water and follow- up the deliveries.
- Assisting RSC to control payment requests of office expenses such as the utility of electricity, water, office rental, telephone, fax, mobile phone, stationery, taxi fee, refreshment, and others. Update monthly report for post cost, taxi fee related to all departments.
- Tracking contracts (Health check- up for OPs) and in charge of renewal. Also controlling these payment requests.
- Providing administrative support to AC, OM, and stores.
- Contacting transporters, suppliers with regards to invoices, delivery of mail, stationery, etc…
- Logistic arrangement whenever there’s events/meetings/visitors related to Operations
- Performing any other job- related task assigned by OM.
- Compiling information from stores as required by OM.
* After 6 months, her/his responsibilities are:
* Recruitment:
- Preparing, checking, and filing staff personal documents both in soft copy and hard copy of assigned restaurants/area.
- Recruitment activities for OPS included posting advertisements, screening, interviewing, and conducting reference checks (if necessary).
- Assisting to plan, monitor and update the annual recruitment budget.
- Monitoring the recruitment process (medical check- up, uniform measurement, term clarification, labor contract, etc.).
- Maintaining a systematic inventory of potential candidates for future retrieval.
- Building up appropriate networks to source candidates for current or future openings.
* Compliance:
- Checking and updating employees’ data into the HR system.
- Preparing periodic reports as assigned by HRA Manager.
- Assisting in preparing HR internal audit (staff document for new contracts, resignations, ....)

Yêu cầu công việc

* Knowledge / Skills / Personalities:
* Experience: A dynamic professional with a minimum of 6 months of Administration, Human Resource
* Education/Training Qualifications: BA degree in Social Sciences/ Business Administration/ Human Resource management is preferred.
- Administrative skill. Experience in multi- unit operation will be preferable.
- Computer Literate – Microsoft office applications.
- Good organizing skills to be able to manage special assignments.
- Good English both in writing and speaking.
- Positive attitude towards jobs and willingness to learn.
- Careful when working with confidential information.
- Sincere & team- player.
* Benefits:
- Allowance for personal interest: birthday, wedding, childbirth, funeral,...
- Activities: Sportday, Charity, Party,....
- 16 days annual leave + 6 paid sick leave
- PVI Healthcare extra
- 13th- month salary + KPI bonus
- Learning & Training opportunity

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:28:24

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin HR & Admin Assistant - Mã tin đăng: 4040569. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

BẢO MẬT

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân sự
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
24/02/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây