HR Manager (Fashion retail)

BẢO MẬT
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Key responsibilities:
HR Local Management
· Develop and execute HR strategies to support the company’s business goals, culture, and growth plans. Provide HR expertise to senior leadership and departments.
· Ensure HR practices and policies comply with local labor laws and regulations. Keep updated with changes in labor laws to ensure full compliance.
· Manage and administer the company’s compensation and benefits programs, ensuring competitiveness and alignment with industry standards. Ensure compliance with statutory requirements for payroll and benefits.
· Lead recruitment efforts for all levels of the organization, ensuring a strong pipeline of candidates and timely filling of vacancies.
· Oversee the onboarding process for new hires to ensure smooth integration into the company. Implement initiatives to improve employee retention and satisfaction.
· Oversee day- to- day HR administrative operations, including managing employee records, HR systems, and HR- related documentation.
· Address and resolve employee grievances, conflicts, and disciplinary issues in a fair and consistent manner. Foster a positive and inclusive work environment.
· Oversee performance management systems, including regular performance reviews, goal setting, and employee development programs.
Reporting & Group HR Coordination
· Participate in regional HR projects related to performance management, internal systems, HR digital transformation, and organizational development.
· Support the implementation and localization of new HR policies, procedures, and systems issued by Group HR to local country.
· Prepare regular HR reports for senior management and Group HR, including headcount, turnover, staff cost and other reports.
· Ensure that internal HR processes and documentation meet both local regulatory requirements and group- level standards.
Other tasks
· Be responsible for handling C&B for the company&039;s branch in Cambodia, ensuring accuracy, compliance, and timely as Cambodia local law.
· Collaborate with internal and external auditors and provide necessary HR- related data, documents when required
· Oversee the general administration function, ensuring smooth office operations and supporting administrative activities as needed.
Benefits:
· Other private Health insurance and Accident insurance
· Compulsory Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to law
· Working place: Dist 7, HCMC
· Working time: 5 days/week
· Salary: negotiation
· 13th month salary and bonus following company policy
· Training and promotion opportunities

Yêu cầu công việc

Requirement:
· At least 10 years of HR experience, with at least 2- 3 years in a managerial role.
· Bachelor’s degree in Human Resource Management, Business Administration, or a related field.
· Strong problem- solving and conflict resolution abilities.
· Ability to work in a fast- paced, dynamic environment and manage multiple tasks simultaneously.
· Excellent communication, interpersonal, and leadership skills.
· Experience in talent acquisition, performance management, and employee relations.
· Strong knowledge of local labor laws and HR best practices.
· Fluent in English (both written and spoken)
· Proficiency in Microsoft Office, and other HR- related tools.

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-04 17:30:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
13/09/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Bán hàng
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin HR Manager (Fashion retail) - Mã tin đăng: 5242324. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

BẢO MẬT

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây