IT Helpdesk

PIXTA VIETNAM CO. LTD
Mức lương
9 - 13 triệu
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

IT support tasks:– Internet management (firewall, network equipment, ...)– Manage internal server systems and equipment
Be trained to support SRE tasks namely: working with AWS services (EC2, Opsworks, RDS, S3, ES, Lambda,...); prepare and maintain documentation of systems, standards, configurations, and procedures.

Yêu cầu công việc

The best- fit candidates will own:

Have good communication skills
Minimum of 06 months experience in an IT support role, preferably in a small to mid- sized company
Be able to communicate, read and write in English (especially in writing and reading technical documents)
Have knowledge and basic skills in Linux (especially Ubuntu/ Amazon Linux)
Have a background in networking (TCP/IP, DNS, DHCP, etc)
Be a team player who has good responsibility and good problem- solving skills

Nice to have:

Understanding of SRE philosophies
Familiar with Agile/Scrum methodology
Proficient in one or more scripting/programming languages

Quyền lợi

Salary & Allowance

Lunch allowance (40.000 VND/day), free parking fee
Performance review: twice per year & bonus up to 2 months salary end of year; quarterly award...
Full insurance & Bao Viet extra health care card and family bonus based on company regulation
Salary: 9,000,000 – 13,000,000 VND
5 working days/week, 13 annual leave days/year, company special holiday, senior annual leave per 2 years...

Career Growth

Personal growth development in both technical and business/communication skills
Team rotation opportunity
Be received support from nice manager and coworkers
Be given the freedom to develop your working plans and grow as you want to be
Dive deep into technologies, learn how tools truly work, and contribute to a leading product company in the Asian market
Opportunity to apply your talent attraction knowledge, learn new things, and contribute your expertise to a well- known company in the technology field
Become core members of the project, take full responsibility for the project
Be given freedom to learn and complete tasks in your own way while still be supported by smart leader and colleagues

Education and Award

Quarterly Awards for initiatives and achievements
Team training, seminars, and useful documents are available
Free Coursera account

Working Environment

Young, transparent & initiative
Internal Activities: Company trip (Yearly), Company outing (Quarterly), Health check- up (Yearly), Code Camp,...
Club: Table tennis, Soccer, Music Clubs...

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-05 22:00:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin IT Helpdesk - Mã tin đăng: 4391874. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: Level 7, IC Building, no. 82 Duy Tan Street, Dich Vong Hau Ward, Cau Giay District, Hanoi City

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần mềm
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
22/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây