IT Helpdesk

CÔNG TY TNHH LANTRO VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

OBJECTIVES
- Responsible for organizing and managing the development process of the network system.
FUNCTIONS & DUTIES
- Supporting organization events be they internal or external, subject to business requirements.
- Support and problem- solving in a standardized workstation environment.
- Incidents and service request which requires maintenance of printers or peripheral devices will be directed to the device maintenance party according to the contract the device is tied to.
- First point of contact for all employees in the company. Other issues involving network, server, or telephony services should be escalated to Levels 2 & 3 using the tools which will be provided by the company.
- On- site support solves problems regarding the workstation network issues and cross- connections as part of standard service. The initial troubleshooting needs to be performed to evaluate the extent of the situation and escalate to the network team providing all the relevant information.
- To support projects requirement and deliverables when needed.
- On- site support solves problems related to peripheral printers, network printers, and other common peripheral devices.
- Maintaining compliance with all company policies and procedures.
- Logging and processing request/escalation tickets using the ticketing system provided by the company.
- After business hours on- duty support on an ad- hoc basis subject to business requirements.

Yêu cầu công việc

REQUIREMENTS & QUALIFICATION
- Ability to work with stakeholders at all levels, from both IT and business, to investigate underlining issues of operational problems and seek effective business solutions through improvement in information systems, data management, processes, and organization. (Tier 2 & 3).
- Age: 25 – 35 years old.
- Good understanding of computer systems, mobile devices, and other technology in the market.
- Excellent problem- solving, analytical, and communication skills with the ability to absorb technical concepts and effectively communicate them to a non- technical audience.
- Certification in Project management or equivalent is an advantage.
- Ability to work independently or as an active member of a team.
- Able to understand the IT management policy and quality management policy to ensure processes and procedures are designed to comply with these policies and guidelines. (Tier 2 & 3).
- Proven experience as a help desk technician or other customer support role with determination in providing the best solutions based on the issue detailed by the customer and regular status follow- up to the customer within stipulated SLA.
- Demonstrated ability to multitask and prioritize in a fast- paced environment.
- Certification in ITIL Foundation or equivalent is an advantage.
- Working effectively with a global workforce and can adapt to local operating models and culture.
- Experience: At least 1 year of experience.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-14 11:35:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin IT Helpdesk - Mã tin đăng: 4708235. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH LANTRO VIỆT NAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần mềm
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
08/11/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây