Junior Client Service

CÔNG TY INFINOX GLOBAL
Mức lương
7 - 10 triệu
Địa điểm làm việc
Quận 2, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

- Other tasks from BOD team, CS Manager, HR.
- Ensure customer satisfaction and provide professional customer support.
- Establishing & managing customer service policies and procedures, clearly understand all CS’s procedure.
- Clearly knowing, updating and processing orders, forms, applications, and requests and other procedure.
- Setting customer satisfaction targets and working with the team to meet targets consistently.
- Take care of client by social media channels (Phone, email, chatting, …).
- Resolving about trading issues, by specialized knowledge, understand our products inside and out so that you can answer questions.
- Translation if needed.
- Report to BOD team, CS Manager, HR about team’s situation, working performance.
- Keeping records of customer interactions, transactions, comments, and complaints.
- Providing feedback on the efficiency of the customer service process.
- Staying updated on developments in the customer services field, beside that research about the opponent’s client service.
- Interacting with customers daily by checking and answering their questions and directing them to the appropriate service for their needs.
- Maintaining a positive, empathetic, and professional attitude toward customers at all times of whole team.
- Creating customer loyalty care to increase revenue and improve client retention.
- Participate and support company event, closely work with other departments to brand company.
- Acknowledging and resolving customer complaints.
- Communicating and coordinating with colleagues as necessary.

Yêu cầu công việc

- Official working time: 8h30 am – 5h30 pm.
- Onboard training and job training.
- Opportunity to promotion to higher position and better benefit for official staffs.
- Salary: $300– $500 (2 months of Probation).
- Health care package once/year.
- Annual leave: 12 days/year, excluded official holiday.
- Company trip: 1- 2 trip/year.
- Phone fee, parking fee support.
- Local insurance optional.
- Working in an international environment with foreign colleague.

Quyền lợi

- Opportunity to promotion to higher position and better benefit for official staffs.
- Onboard training and job training.
- Salary: $300– $500 (2 months of Probation).
- Official working time: 8h30 am – 5h30 pm.
- Annual leave: 12 days/year, excluded official holiday.
- Local insurance optional.
- Phone fee, parking fee support.
- Health care package once/year.
- Working in an international environment with foreign colleague.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-07 06:10:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
23/10/2025
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Quận 2, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Junior Client Service - Mã tin đăng: 5087499. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY INFINOX GLOBAL

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Client service tại tỉnh/thành