Junior IT Support/ Helpdesk

ORIENT SOFTWARE DEVELOPMENT CORPORATION
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Đà Nẵng
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Responsibilities

Keep inventory of all equipment, software, and license users.
Responsible for PC’s, Printers, Servers, and related equipment (monitor, keyboard, mouse, hard drive, etc.).
Report to your direct manager as required.
Maintain user PCs, including upgrades and configuration as needed.
Set up the necessary computers, IT devices and ensure they always function well as expected.
Install, configure, and upgrade PC software.
Support team members in tasks related to IT department and its management.
Assist with onboarding of new users.
Maintain computer systems and act as support if any system goes down.
Provide technical assistance, support users in queries as well as issues related to computer systems, software, hardware, and networking.
Resolve issues including troubleshooting hardware, software, and networking issues.

Yêu cầu công việc

Requirements

Proactive, friendly, and teamwork oriented, as well as able to work under pressure.
Bachelor Degree in related field.
Strictly follow IT processes.
Have Certificates: MCSA, Office 365, LPI, CCNA is a huge plus.
At least 1 year of experience working in IT Helpdesk/Support.
Ability to learn new technologies/knowledge.
Ability to work with basic shell scripts/programming languages to improve the efficiency of the IT processes/systems.
Familiar with hardware troubleshooting, repairing and maintaining server, PC, networking equipment, other IT related equipment’s (telecom, mobile...).
Good knowledge of Local- Area- Networking, Wide- Area- Networking, Virtual Private Network, Firewall, Anti- Virus solution.
Be able to communicate in English.

Quyền lợi

What we offer

Attractive salary based on your performance.
Annual 13th month salary.
Dedication bonus goes up to 40% monthly salary.
Project bonus will be paid twice a year.
Team building allowance.
Clubs (Football, Badminton, Swimming, Chess, Music band).
English class.
Technical clubs.
Annual Company team building trip.
Breakfast are available at office in early morning and snack in late afternoon.
Marriage allowance, having newborn baby allowance, bereavement allowance.
Premium healthcare insurance, Annual health checks up.
Exclusive training programs for all staff in technical, soft skills and process.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-22 15:20:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Junior IT Support/ Helpdesk - Mã tin đăng: 4583025. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 100 - 200
Trụ sở: Phòng 5.8, Lầu 5, Tòa nhà Etown 364 Cộng Hòa, Phường 13, Tân Bình, Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần mềm
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
13/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây