Junior Quality Assurance Specialist (Customer Service/ Call Center)

DIAG
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

QA(OPS) will be directly responsible for tasks including (but not limited to):

Training agent on new implementations and process changes.
Providing report and analysis on quality progress to Manager/Head.
Support team to build SOP.
Provide information to assist in the performance feedback (from Supervisors to Agents) and to increase motivation concerning Contact Center quality concerns.
Providing feedback and coaching based on quality audits, complaints, and patient/doctors’s satisfaction.
Manage team performance to achieve KPIs of CSAT, CQM.
Identifying operational / training issues and helping team in fixing these gaps.
Document Contact Center quality concerns and trends for procedural changes, recommendations, and training.
Support ad- hoc audits.
Training agent on soft skills, call handling, ticket handling, and communication skills.
Ensuring Quality Monitoring is done to improve overall quality performance across the project based on the quality standards.
Analyze the root cause of the issue and able to design an action plan.
Participating in internal & external calibrations.
Ensuring that internal policies, procedures, and compliance regulations are being followed

Yêu cầu công việc

Good at English.
Willing to travel across HCMC and provinces to perform center audits.
Pro- active, hardworking and detail oriented.
Be able to adapt to the needs of a growing business through ad- hoc support and/or changes to the work requirements.
Excellent ability to identify and analyze data for trends.
Experience managing and driving team calibration to QA requirement.
Intermediate to advanced reporting skills.
At least 1- year experience QA/ QC in customer service/ call center/ contact center environment.
Experience in providing performance feedback.

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-14 11:40:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Junior Quality Assurance Specialist (Customer Service/ Call Center) - Mã tin đăng: 4711140. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

DIAG

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
11/11/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây