Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Bán Vé Máy Bay Quận 12 (Customer Service - Flight Ticket App)

CÔNG TY TNHH VIETNAM CONCENTRIX SERVICES
Mức lương
11 - 13 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Dưới 1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Liaising between guests and partners to resolve light complexity issues via inbound, outbound, email, chat, and messaging on various topics such as: additional travel advice, modifications, cancellations, complaint.
Proactively updating information/knowledge about customer service.
Ensuring a high level of customer service and a positive guest experience.
Providing accurate, valid, and complete information by using the right tools, methods, and processes. Immediately updating serious cases/inconstant situations.

Yêu cầu công việc

Graduated from High school or equivalent Majors is an advantage.
5 days/week (any 2 days off). Shift: Rotate 24/7 (according to the arrangement of the team leader, rotate shift once a month, up to 3- month night shift)
Fluency in English (Speaking, listening, writing, and reading)- working 100% English.
Night shift: 19:00 – 4:00; 20:00 – 5:00; 21:00 – 6:00; 22:00 – 7:00.
At least 6- month experience in Customer Service roles or any relevant ones.
Day shift: 7:00 – 16:00; 9:00 – 18:00; 12:00 – 21:00; 13:00 – 22:00.

Quyền lợi

000.000 – 13.000.000 vnd/month.
Working in a dynamic, professional environment with many opportunities for advancement
Base Salary: 8.000.000 vnd/month.
Voice allowance: 1.000.000 vnd/month (If you handle Inbound).
Accident insurance 24/7. 14 days of leave/year. 13th Monthly Salary.
Monthly KPI incentive: 900.000 – 1.200.000 vnd/month (Depend on your performance).
Annual Health Checkup.
Meal allowance: 500.000 vnd/month.
Join the insurance regimes according to the provisions of the Labor Law.
Night shift allowance: 30% base salary.
100% salary in 2- month probation time.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-26 10:45:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Bán Vé Máy Bay Quận 12 (Customer Service - Flight Ticket App) - Mã tin đăng: 4700158. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Tầng 5, Tòa nhà QTSC1, Lô 34, đường số 14, Công viên phần mềm Quang Trung, phường Tân Chánh Hiệp, quận 12, TPHCM.

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Chuyên Viên- Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Dưới 1 năm
Trình độ yêu cầu
Trung học
Số lượng cần tuyển
30
Hình thức làm việc
Toàn thời gian tạm thời
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/10/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây