Lấy số thứ tự khám bệnh cho khách hàng.
Tham gia các buổi đào tạo, họp, giao ban đầy đủ
Dịch phiếu khám, các xét nghiệm, các kết quả chẩn đoán hình ảnh, đơn thuốc … của khách hàng để chuẩn bị cho second opinion hoặc chuẩn bị cho khách hàng ra nước ngoài khám bệnh, chữa bệnh.
Phối hợp với bác sĩ, điều dưỡng để hỗ trợ cho khách hàng không phải chờ lâu.
Lưu trữ hồ sơ theo đúng quy định của Phòng khám.
Tiếp đón khách hàng niềm nở, hướng dẫn khách hàng cụ thể, chi tiết.
Tiếp nhận ý kiến phàn nàn của khách hàng, báo cáo cho trưởng phòng Chăm sóc khách hàng để giải quyết ngay.
Hướng dẫn khách hàng vị trí các Phòng khám, Xét nghiệm, Chẩn đoán hình ảnh, thứ tự khám bệnh và cận lâm sàng …
Phối hợp với phòng điều dưỡng chuẩn bị hồ sơ khám đoàn, trả kết quả khám đoàn.
Phiên dịch cho khách hàng khi được yêu cầu, dịch trong lúc khách hàng khám bệnh, chữa bệnh và dịch hồ sơ của khách hàng.
Đưa khách đến các Phòng khám, Xét nghiệm, Chẩn đoán hình ảnh …
Thực hiện thêm các công việc khác do Trưởng phòng CSKH giao.
JOB DESCRIPTION
Interpreting for customers when required, translating while customers are examining and treating, and translating customer records.
Coordinate with doctors and nurses to support customers without having to wait long.
Welcoming customers warmly, providing specific and detailed instructions.
Take guests to Consultation rooms, Lab, Diagnostic Imaging ...
Perform other duties as requested by Customer Services Manager.
Guide customers to the location of Consultation rooms, Lab, Diagnostic Imaging, order of medical examination and subclinical ...
Receive customer complaints, report to Customer Services Manager for immediate resolution.
Coordinating with the nursing department to prepare records of the group examination and return the results.
Get the patient&039;s number for customers.
Translating the customer&039;s examination form, tests, imaging results, prescriptions, etc. to prepare for the second opinion or for the customer to go abroad for medical examination and treatment.
Maintain records in accordance with the Clinic&039;s regulations.
Attend training sessions, meetings, and briefings.