NHÂN VIÊN HÀNH CHÍNH - GENERAL AFFAIRS STAFF

CÔNG TY TNHH ACER VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

JOB SUMMARY: Respond to all office administrative issues and requests from office team.
JOB DESCRIPTION
- Responsible for coordinating with Head Office for business travel arrangements to Sales team & visitors such as accommodations, plane tickets, visas.…- Responsible for monitoring equipment and readiness at office, pantry and make sure of the correct and efficient use of stationery, copiers, fax machines, pantry equipment, …
- Responsible for all office booking: transportation; flower for Sales event; transportation; and make payment request in E- Finance system.
- Assist Head office to schedule and organize Management meeting, office meeting, tea talk, internal events- Responsible for arranging other administrative tasks what assigned by Line Manager
REPORTING LINE: Finance & HR Manager
WORKING PLACE: Lầu 8, 9A Dao Duy Anh Street, Dong Da District, Ha Noi
WORKING HOURS: 40h/week

Yêu cầu công việc

QUALIFICATIONS
· College degree
· Prefer female

Strong communication/ favorable Personality
Have a high sense of responsibilities, be hard- working and willing to take initiatives
Fresh or 1 year experience.
Proficiency in Microsoft Excel, Word, Outlook and PowerPoint

BENEFITS

Apply Social Insurance right at probation period
7 Health Insurance
13th salary & yearly bonus
Yearly company trip
Young & dynamic working environment
Having chance to be trained by Line Manager

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Du lịch nước ngoài, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-16 05:10:39

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin NHÂN VIÊN HÀNH CHÍNH - GENERAL AFFAIRS STAFF - Mã tin đăng: 4192332. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Lầu 5, 60 Nguyễn Đình Chiểu, Phường Dakao, Quận 1, Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Hành chính - Văn phòng
Cấp bậc
Mới Tốt Nghiệp
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
14/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây