Nhân Viên Hành Chính (Office Admin)

V-TRUST INSPECTION SERVICE
Mức lương
800 - 1000 usd
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

协调检验员与工厂的工作时间,分派检验任务。
按时提交工作报告。
审核差旅费,提交费用报告,更新差旅费标准。
协助总部与当地银行、税务机构和工商管理机构沟通,协助完成单据提交、税务申报和企业年审。
采购和分发办公用品、管理库存。
完成管理层或总部安排的工作任务。
接听电话、收发快递和接待访客。
负责办公环境和硬件设备的日常维护。
合理控制办公费用,评估供应商,及时准确地记录和报告日常收支。
Other related tasks as assigned by management and head office.
Handle phone calls, send and receive deliveries, and receive visitors.
Control office expenses reasonably, evaluate suppliers, record and report daily income and expenditure accurately and timely.
Submit daily or weekly report to management.
Assist the headquarters to communicate with local banks, tax agencies and business administration agencies, and assist in completing the submission of documents, tax declarations and annual audits.
Coordinate with inspectors and factories assigning inspection tasks.
Audit traveling cost, prepare expense reports, maintain and update the travelling cost standard.
Organize and keep the office clean and safe and ensure its appliances are in good working order.
Manage office supplies purchase, inventory and distribution.

Yêu cầu công việc

本科学历,工商管理或行政管理专业优先。
- 3年行政相关岗位工作经验。
具备优秀的沟通和人际交往能力。
能流畅地使用普通话进行交流,掌握中、英双语者优先。
具备结果导向和解决问题的能力。
具备优秀的组织和时间管理能力。
熟悉MS Office(Excel、Word、PowerPoint)的应用。
Bachelor degree, major in business administration or administrative management is preferred.
- 3 years working experience in relevant positions.
Outstanding communication and interpersonal skills.
Excellence organizational and time management skills.
Result- focus and problem- solving skills.
Mandarin speaking is a must. Bilingual Chinese and English is preferred.
Good knowledge of MS Office (Excel, Word, PowerPoint).

Quyền lợi

We provide professional training and team building
We provide competitive salary and year- end performance bonus
We provide social insurance

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-01-23 15:26:39

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Nhân Viên Hành Chính (Office Admin) - Mã tin đăng: 4036661. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 10 - 25
Trụ sở: 211 Trần Não Quận 2, khu phố 3, phường An Khánh, Thủ Đức

Thông tin chung

Ngành nghề
Hành chính - Văn phòng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
21/02/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây