Nhân Viên It Helpdesk Full-Time 2024

NGÂN HÀNG ĐẠI CHÚNG TNHH KASIKORNBANK – CHI NHÁNH THÀNH PHỐ HỒ CHÍ MINH
Mức lương
8 - 10 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Ensure quality information from data warehouse for business operation and / or further analysis for user across the bank.
Ensure the stability of IT systems in response to business requirement effectively and efficiently.
Responsible for jointly develop IT project which align with corporate strategy, performing vendor management to ensure they well serve user&039;s

Yêu cầu công việc

and meet service level agreement.
Manage day- to- day operation of IT infrastructure, IT application services.
Perform other task as assigned from the Bank.
Act as primary services support desk for issues related to IT including mange daily IT incidents and coordinate with KBank- TH. For second and third line support.
Advise and provide IT information consultancy to user.
Qualification:
Bachelor&039;s Degree with major in Information Technology, Computer Science, Computer Engineering, or banking related area.
Good English communication skills.
Customer- service mindset and ability to work independently.
Preferred 1 or 2 years&039; direct experience in IT banking infrastructure and related applications, services, systems.
Top reasons to work at KASIKORNBANK:
Strong learning and development plans for your career growth
Join a KBank World Business Group (WBG), winner of hundreds of industry awards.
A positive culture for you to Togetherwewin Pushbeyondthelimits Createabettertomorrow
Be coached and mentored by experts in your field
Comprehensive medical, insurance, or social security coverage
World- class workspaces
Engaging activities and recognition programs
Competitive remuneration and performance incentives
How to apply: please send your English resume to email: [protected info]

Quyền lợi

- Được hưởng các quyền lợi khác theo chính sách của công ty
- Môi trường làm việc dân chủ, hiện đại, chuyên nghiệp, có cơ hội thăng tiến và ổn định lâu dài.
- Được đóng BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của nhà nước.
- Được hưởng chế độ chăm sóc sức khỏe toàn diện.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-18 15:20:25

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Nhân Viên It Helpdesk Full-Time 2024 - Mã tin đăng: 4058883. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

NGÂN HÀNG ĐẠI CHÚNG TNHH KASIKORNBANK – CHI NHÁNH THÀNH PHỐ HỒ CHÍ MINH

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần mềm
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Trình độ yêu cầu
Đại Học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
24/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây