Nhân Viên Lễ Tân

HIGHGATE PROPERTY MANAGEMENT
Mức lương
8 - 12 triệu
Địa điểm làm việc
Quận 2, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


We are looking for Receptionist for The Opera Residence, job description as below:
1. Welcoming & Assisting Residents:
  • Meeting and greeting owners, tenants and visitors.
  • Responding promptly and politely regarding all messages, requests, enquiries, complaints, deliveries etc. for owners, tenants and/or visitor.
  • To be kept up to date on all information in regards to services and facilities both inside lobby the property as well as the surrounding area and actively communicate such information to the residents/ tenants.
  • Greet callers with a cheerful and pleasant voice within three rings
  • Satisfy and where possible resolve all requirements, messages, requests, enquiries, complaints, deliveries, etc. of residents, tenants and visitors, in an efficient and courteous manner.
2. Supporting the security status of the building:
  • Monitoring and control of building access in cooperation with Security Department.
  • Constant lobby cleanliness and order.
  • Answer directly or forward all external telephone calls according to company policies and procedures.
  • Respond to emergency situations calmly and effectively, according to company guidelines.
  • Limit visitors waiting in the Reception area to ensure that drivers, tradesmen, delivery personnel, friends of staff etc. are not permitted to remain in this area.
  • Be fully aware of the emergency procedure & the list of phone number to call.
3. Reception related paperwork:
  • Maintain up-to-date knowledge of all building so that guests will receive accurate and prompt information when requested.
  • Ensure to record specific details in the logbook for handovers.
  • Maintain good working relationships and cooperation with all other departments.
  • Inform relevant departments and management office about owners/ tenant’s requests, enquiries, complaints etc and follow up to ensure that these are resolved.
  • Updating resident list, tenant list, including temporary guests etc.
  • Any further tasks necessary for the smooth operations of the Building.

Yêu cầu công việc

Be progressive, be highly responsible, to be aware of service, with stand high pressures.
Excellent organizational and time management skills with the ability to multi- task
Ability to solve problems well, good judgment.
Working location: Dist.2, HCMC
Be willing to work overtime when needed
College&039;s degree of related professions.
From 6 months of experienced in the relevant position.
Strong communication skills for liaising with colleagues, customers and other stakeholders
Good in writing reports and presentations
Intermediate skills with Microsoft Office
Proficient English (both speaking and writing)
Working Time: 48h/ week (8 hours/ shift)

Quyền lợi

Tet & Public Holiday bonus
12 days of paid leave
PVI Insurance
End- of- year bonus & KPI bonus

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-01 18:00:39

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Nhân Viên Lễ Tân - Mã tin đăng: 4241922. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

HIGHGATE PROPERTY MANAGEMENT

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
2
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây