Nhân Viên Mua Hàng

CÔNG TY CỔ PHẦN NGUYÊN LIỆU THỰC PHẨM Á CHÂU SÀI GÒN
Mức lương
12 - 15 triệu
Địa điểm làm việc
Quận 7, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 năm kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Perform procurement data analytics tools and methodologies to provide insights for strategic sourcing;
- Coordinate with the Supplier Management department and the Import- Export department to work with suppliers, ensuring that order information is updated accurately, completely, and promptly into the system and pre- order documents when making payment or before goods arrive at port
- Generate reports and analyze key procurement metrics to track performance and identify areas for enhancement;
- Manage supplier relationships, monitor performance, and drive improvements to ensure reliability and quality in the supply chain;
- Collaborate with internal stakeholders, including Finance, cross functions and departments, to align related procurement processes with business needs and objectives
- Manage product code categories on the purchasing database
- Participate in procurement process development and deployment;
- Monitor and manage progress in implementing order plans to ensure timely and stable supply of goods
- Identify, evaluate, negotiate and enter purchase with suppliers to secure optimal terms and quality supplies for assigned items;
- Maintain relationships with suppliers and customer partners, ensuring long- term, sustainable cooperation...
- Work with suppliers/insurance service providers to handle issues related to the quality of goods and services
- Participate in evaluating the quality of goods and transportation service suppliers (delivery time, goods quality, commercial terms, price...)
- Receive orders from the Sales/Planning department and place orders with suppliers (based on information about product quantity, value, delivery time...).
- Carry out necessary procedures when ordering such as buying insurance, choosing reasonable and optimal transportation partners (shipping agencies, shipping forwarders) in terms of cost and time...
- Facilitate and enhance the end- to- end Source to Pay process, ensuring flawless procurement operations;

Yêu cầu công việc

- Ability to express own arguments in a logical, well- structured way
- At least 1 year working in Procurement- preferred in internationally operating companies
- Familiar with Source to Pay concept
- Proficiency in English
- Ability to handle claims and solve related issues
- Bachelor degree in Foreign Trade, Business Administration, Supply Chain, Economics
- Convincing communication and negotiation skills
- Good teamwork skills, willingness to support team members
- Solid command of Microsoft Office, fluence in Power BI is an advantage
- Analytical & research skills
- Desire to learn and develop own skills set further, being open for new tasks and challenges

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-04 19:40:31

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Nhân Viên Mua Hàng - Mã tin đăng: 4141694. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Tang 11, tòa nhà Vinamilk, 10 Tân Trào, Tân Phú, Q.7, Tp.HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Vật tư/Thiết bị/Mua hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 năm kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Cử nhân
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
03/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây