NIGHTSHIFT CUSTOMER CARE EXECUTIVE

CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ ĐƯỜNG MÒN ĐÔNG DƯƠNG
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

· Send email and otherwise communicate with Operation Dept., ROs Care and non- cores to remind VIP booking arrival prior 3 days.
· Run Weekly Tour plan arrivals reports for English Speaking Markets
· Daily afternoon meeting with COO and HO Customer Care manager to report and help them prioritize and get the updates out to agents.
· Available 24/7 on hotline to assist clients with any emergencies for the Regions.
· Keep others informed by sharing information
· Frequently interact with English Speaking guides and clients using the services in Thailand, Vietnam, Laos, Cambodia, Myanmar, Indonesia and Non- core destinations especially VIP clients to ensure they are enjoying the best services possible and update all relevant information
· Research, liaise and determine forecasted fees for services
· Monitor weekly VIP and HIGH PRIORITY AGENT arrivals and ensure 100% of these bookings are handled and updated to agents first.
· Monitor that special requests have been arranged and actioned
· When requested, provide input to the continual improvement of other departments.
· Follow arrival report daily to manage VIP Care for clients on spot.
· Gather and analyze clients’ questionnaires and feedback to investigate problems and report solutions
· Monitor and conduct courtesy calls to clients
· Offer the special Care for VIP bookings including contacting hotels to upgrade and special Care during the trip.
· Greet groups over 10 clients and assist in special circumstances, including emergencies by visiting airport or hospital any time, hospitality desk, check- in, check out, (HCMC Only)
· Enter clients’ feedbacks into Agile or other CRM as directed by the company
· Report to the travel agents instantly with an update about clients or their feedback when they are on the ground as well as after they return home
· Follow every VIP booking and high- priority agents on monthly/weekly report.
· Gather information about the clients from all regional offices to ensure timely updates to agents
· Provide complaint handling for serious issues or when the client is still dissatisfied
· Asist Ops in booking and arranging necessary land services in Operations department
· Liaise with sales leaders or join account management calls to understand specific agent requirements and expectations.
· Attend regular training courses to keep up to date with the travel industry
· Monitoring the internal customer relationship process relating to customer care & operations
· Preempt difficult clients, quickly identify customer problems, resolve them within your authority or, for complex problems, direct to appropriate teams or authorized persons.
· Work closely with Operations Division within the regions, and assist them by explaining clients’ situations or advising solutions
· Issue incident reports to assist with insurance claims

Yêu cầu công việc

· Foreign cultures understanding
· Flexibility to work overtime
· Fluent written and spoken Spanish
· Thorough understanding of MS Office (Excel, Word, Power point etc.)
· Excellent written and spoken English
· Tertiary studies in Tourism, Hospitality, Economics or Business
· Extensive destination knowledge
· Problem solving
· Travel as required
· Ability to work under pressure
· High proficiency in interpersonal skill
· Minimum 3 years in Travel, Hospitality or 2 years in Customer Care Services

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-08 21:50:06

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin NIGHTSHIFT CUSTOMER CARE EXECUTIVE - Mã tin đăng: 4405200. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ ĐƯỜNG MÒN ĐÔNG DƯƠNG

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
15/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây