Odoo Customer Success (English)

CÔNG TY CỔ PHẦN AHT TECH
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Manage the incident lifecycle to ensure the case progresses as planned and that all stakeholders are updated regularly
Gauge the severity of incidents by identifying the impact of software or hardware failure on the customer’s business and use appropriate conflict resolution techniques as needed
Communicate with end- users via phone, email, and/or chat to identify, diagnose, and troubleshoot their needs, as well as set expectations and deliver guidance on resolving the issue
Provide customers with frequent, timely updates on case progress and resolution, ensuring a positive customer experience
Collaborate with cross- functional teams to ensure timely and accurate issue resolution

Yêu cầu công việc

Graduated from Faculty of Accounting, Audit, Economics- Finance, etc
Have at least 2 years of experience in Customer Success
Have previous Business Analysis experience alongside with customer service experience
Proficient in both written and verbal English
Have strong negotiation and problem- solving skills
Familiar or having decent knowledge about ERP systems such as Odoo/Salesforce/Acumatica… is a plus
Excellent multi- tasker with great organizational skills
Good at developing and maintaining positive working relationships
Have a strong desire to learn new technical skills

Quyền lợi

You will have

Attractive salary
Participate in internal training programs to improve skills
Opportunities to join the language classes such as: English, Japanese, ...
Working in a friendly, dynamic and professional environment, chances to challenge yourself and fast growing in the career
Be consulted and oriented on a clear career path
Review performance according to the company rule
Working hours: From Monday to Friday (8 hours/day), flexible check- in, no weekend working

With other benefits

Opportunities to obtain professional certificates
Join in various annual company trip, New Year Party, internal movement awards and a lot of charity events
Have a chance for internal training programs to improve professional skills and soft skills
Annual premium health check
Social Insurance according to Labor Law
13 days of annual leave per year

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-18 13:50:36

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Odoo Customer Success (English) - Mã tin đăng: 4299933. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN AHT TECH

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
05/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây