Office Administrator Cum Receptionist

CÔNG TY TNHH AMERICA INDOCHINA MANAGEMENT VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Administration
* Office Administration
• Coordinate and manage appointments, meetings, and schedule in order to prevent duplicate
bookings
• Register, manage business card and parking space for employee
• Maintain general office files and other files related to the company’s operations
• Collect bills, invoices, check debit of services provider and submit to Accounting Department
• Update and send internal contact list, birthday list monthly to employee
• Manage, track stock of office supplies, equipment, and furniture and place orders when necessary
• Manage taxi cards, company grab account, phone line, internet
monthly
• Other office administration tasks arise
• Contact maintenance services if problems happen
* HR Administration
• Create user/email and ensure to connect printers, scan folder for employee and manage employee
information
• Conduct company events such as International Women’s Day, Vietnamese Women’s Day,
• Coordinate with HR Administrator for annual accident contract renewal
• Set up working space, equipment and other office facilities for employee
• Coordinate with HR Administrator for annual health check- up
Halloween, etc.
• Coordinate with HR Department to organize year- end party and company trip
• Other tasks as assigned by BOD/ HR Manager
Reception
• Receive and manage daily mails/ deliverer/ couriers
• Perform other clerical receptionist duties such as filing, photocopying, collating, faxing, etc
• Receive and transfer calls, Fax to proper internal extension
• Welcome visitors and direct them to the relevant office/personnel
• Book flight, hotel, car rental for BOD, employees for business trip

Yêu cầu công việc

* Requirements:

• Detail- oriented, proactive, responsible and result- oriented
• Be able to work independently or in team
• Good communication 4 skills in both Vietnamese and English
• Multi- tasking and time- management skills, with the ability to prioritize tasks and problem- solving
• Open for fresh graduated who has interest in administration job
• Comfortable handling confidential information

* What we offer:
• Competitive base salary with monthly bonus + phone allowance + 13th month salary
• Great chance to develop through on- the- job training methods
• An open and dynamic English working environment with promotion opportunities
• Compulsory insurances are fully covered after probation
• Friendly, professional and supportive colleagues

* Working location: 117- 119- 121 Nguyen Du, Ben Thanh Ward, District 1, HCMC

* Working time: 08:00 – 17:30 from Monday to Friday

Quyền lợi

Laptop, Du Lịch, Phụ cấp, Đào tạo

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-04 04:35:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Office Administrator Cum Receptionist - Mã tin đăng: 4690993. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH AMERICA INDOCHINA MANAGEMENT VIETNAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
Mới Tốt Nghiệp
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức, Thực tập
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
13/10/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây