Office Management & Admin Supervisor

CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ NAM LONG
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 10 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

OVERVIEW
Responsible for organizing and overseeing general administrative operations and office management to ensure smooth, efficient, and compliant execution of administrative tasks in alignment with company policies and regulations.
RESPONSIBILITY
Overall Management of Office Operations and Related Services:

Update pricing from existing vendors annually in December.
Oversee general office operations, including office leasing, equipment management, facility maintenance and repair, office renovation and decoration, space planning, workstation arrangement, office supply procurement, and asset management.
Implement and supervise both regular and ad- hoc maintenance, repair, and servicing activities to ensure uninterrupted and efficient office operations.
Source and obtain quotations for office equipment and supplies.

Procurement and Administrative Cost Management

Execute purchases in accordance with the approved procurement plan.
Monitor the usage of office supplies and conduct periodic inventory checks.
Ensure efficient and cost- effective utilization of administrative expenses.

Document Control and Legal Filing Management

Handle internal email communications and manage the company’s data room for document storage and sharing.
Manage administrative documentation, filing systems, and physical storage of records under the responsibility of the Administration team.

Support in Organizing Engagement Activities and Corporate Culture Development

Collaborate with relevant departments (e.g., Marketing, Learning & Development) to implement key company events and employee engagement activities that support corporate culture development.

Yêu cầu công việc

Job requirement:
Qualifications / Experience:

Bachelor&039;s degree in Human Resource Management, Business Administration, or a related field.
Minimum of 5–10 years of relevant professional experience.

Knowledge, Technical Skills, and Competencies:

English Language Proficiency: Fluent in both written and spoken English for professional business communication.
Technology Proficiency: Skilled in MS Office, ERP systems, and office facility management tools.
Facility & Vendor Management: Experience in managing office leases, contracts, maintenance schedules, and supplier performance.
Communication & Interpersonal Skills: Clear verbal and written communication; able to collaborate across departments and with external partners.
Office Operations Management: Deep understanding of end- to- end office operations including procurement, facilities management, and administrative support.
Budgeting & Cost Efficiency: Ability to plan, monitor, and optimize administrative budgets and spending.
Asset and Inventory Control: Ability to manage office assets, conduct periodic inventory checks, and implement asset tracking systems.
Document Control & Record Management: Proficient in managing documentation systems, filing protocols, dataroom access, and legal records.
Event Coordination: Capable of supporting and organizing corporate events, engagement activities, and internal communications.
Problem Solving & Decision Making: Strong analytical thinking to identify root causes and propose practical solutions.
Leadership & Team Management: Ability to lead, train, and motivate administrative staff toward performance excellence.
Administrative Policy & Compliance: Knowledge of internal control procedures, administrative policies, and compliance with local regulations.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-07-20 14:40:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
30/08/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 10 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Hành chính - Văn phòng
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Office Management & Admin Supervisor - Mã tin đăng: 5183749. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ NAM LONG

Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Số 6 Nguyễn Khắc Viện, Phường Tân Phú, Quận 7, TP. Hồ Chí Minh

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Office management tại tỉnh/thành