Operation Manager Call Center

VIETNAM CONCENTRIX SERVICES COMPANY LIMITED
Mức lương
40 - 60 triệu
Địa điểm làm việc
Quận 12, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 10 năm kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Performance management through top Quartile, Middle and Bottom Quartile segregation and identifying training and coaching needs.
- Hiring of leads and managers, training, inductions, employee & client satisfaction scores, performance Appraisals and attrition management
- Taking weekly and monthly calls with clients to understand the expectations from the teams and provided updates 2 © 2016 Concentrix Corporation- Confidential. All Rights Reserved.
- Collaborate with internal teams.
- To ensure team members achieve agreed standards in relation to their job assignments.
- To ensure training of new staff on the corporate policy rules to be adhered to
- Ensure that all audit related issues are brought to a close
- To monitor and document work schedule of staff and absences.
- To be the Key contact for all problems and queries with specific business assigned.
- Oversight of team – organizes resources, sets goals, carries out strategy from Executives and client on a day to day basis; reporting responsibilities
- Establishing and managing relationship with stakeholders
- To ensure that all internal customer queries are followed up on a timely basis
- Managing the operations seamlessly, ensuring timely SLA delivery along with maintaining high level of employee and customer satisfaction
- Build strong partnership with the client by growing and nurturing the existing relationships to ensure operational cohesion & effective foundation for future growth
- Coach & mentor Team lead so that they are able to manage their teams better
- Responsible for following agreed governance model, escalation & communication plan
- Identify and drive continuous improvements and initiatives in process
- To ensure that the buddy system is put in place to maintain the operation with minimal disruption in times of annual leave/sick leave/study leave and daily working hour schedules

Yêu cầu công việc

- Corporate and process mind
- Candidate must have Bachelor’s degree in perations management or related field.
- Very exellence in English
- Ability to work under pressure
- Excellent communication and quality orientation
- At least 08 years of professional experience in Operation Management/Customer Service in Call Center or releate services, at least 03 years of senior management experience (Manager level). Must possess effective communication skills (written and verbal)

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-06 02:15:36

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Operation Manager Call Center - Mã tin đăng: 4147308. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

VIETNAM CONCENTRIX SERVICES COMPANY LIMITED

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Quản Lý / Trưởng Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 10 năm kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Cử nhân
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
22/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây