Operations Admin Executive

CÔNG TY TNHH MỘT THÀNH VIÊN THƯƠNG MẠI THỜI TRANG TỔNG HỢP
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Operations Admin:
- Key contact point, coordinator in any problems related to internet, store tracking and other department
- Follow meeting schedule, book meeting room, preparing meeting room.
- Control, manage, payment monthly for operations expense as: stationery, drinking water, courier express, utilities and other fees
- Manage taxi card, record information and summary report
- Prepare equipment for new store opening- Guide store and Operations Team about payment process
- Ensure accuracy and on time in payment of operation expense of stores in Operations
- Ensure accuracy in payment for business expense claim back
- Weekly Store visits to review store performance and provide timely support to the store, ensuring the best store operation possible.
Supporting tasks:
- Support paperwork for Operations team (if any)
Other tasks assigned by line manager

Yêu cầu công việc

- Put Customer services first mindset
- Ability to multitask and prioritize daily workload
- Ability to stay calm and on- task in high- stress situations.
- Relevant Experience: At least 2 years working experiences in Admin position
- Strong communication skills.
- Highly responsibilities and result oriented.
- Strong problem- solving skills.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-17 16:10:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Operations Admin Executive - Mã tin đăng: 4897740. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 300 người
Trụ sở: Tầng 4, Tòa nhà Central Retail, 163 Phan Đăng Lưu, Phường 1, Quận Phú Nhuận, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
28/02/2025
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây