Operations Manager

CHI NHÁNH AROBID - CÔNG TY CỔ PHẦN TẦM NHÌN MỚI
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

KEY RESPONSIBILITIES- Operational Execution & Process Management: Implement and optimize operational processes to improve efficiency and service quality.
Mô tả công việcAs part of our rapid expansion, we are seeking an experienced Head of Operations to oversee and optimize the operational framework of our B2B E- commerce platform. This role requires a strong executor who can drive efficiency, develop processes, and ensure smooth coordination between key departments to deliver seamless customer and business experiences.
- Cross- functional Coordination: Collaborate with product, sales, marketing, and tech teams to align daily operations with business objectives.
- Problem Solving & Crisis Handling: Identify and resolve operational bottlenecks to maintain service quality.
- Customer Experience (CX) Mindset: Advocate for a customer- centric culture across all touchpoints. Design and evaluate customer journeys tailored to the B2B context, using CX data to inform improvements. Collaborate with cross- functional teams to enhance experience frameworks and reporting systems.
- System & Feature Enhance: collaborate with the Product/Tech teams to implement or enhance features, systems. Automate key operations where possible, ensuring smooth data flows across all systems and stakeholders.
- Performance Monitoring & Reporting: Track operational KPIs, analyze insights, and provide regular performance reports.
- Customer Management Framework: Maintain and enhance customer management processes, including documentation, playbooks, and response scenarios for Key Account Managers (KAMs) and the Customer Service Team.
- Quality Assurance & Continuous Improvement: Drive continuous improvement initiatives to increase automation, reduce costs, and improve partners and customer satisfaction.
- Workflow Optimization: Streamline customer engagement, onboarding, support, and issue resolution processes.
- Team Management: Supervise the KAM team and the Customer Service Team, ensuring their alignment with business goals and operational efficiency.

Yêu cầu công việc

REQUIREMENTS
Must- have:
- Excellent communication, leadership, and organizational skills.
- Minimum 7 years of experience in operations management, with at least 2 years in a managerial role.
- Proven experience leading customer- facing teams, including Key Account Managers and Customer Service Teams.
- Data- driven mindset with strong analytical and problem- solving skills.
- Strong ability to execute and optimize operational processes.
- Experience managing operations for B2B E- commerce or logistics platforms.
Nice- to- have:
- Experience in a fast- scaling startup or tech- driven business.
- Familiarity with international B2B trade processes and regulations.
- Understanding of e- commerce logistics and fulfillment operations.
- Knowledge of customer lifecycle management and CRM tools.

Quyền lợi

UNIQUE BENEFITS:
- Social insurance coverage upon signing your employment contract.
- Well- stocked pantry: tea, coffee, snacks, microwave, etc.
- 13th- month salary (applicable from the probationary period).
- Join a strong winning- spirit team of creating new business platforms for Vietnam and SEA.
- Generous leave policy: 12 annual leave days plus all Vietnamese public holidays.
- Company- provided equipment.
- Engaging company activities: Company trips, team- building events, regular internal events (including live music performances!), and access to company- sponsored badminton courts.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-06 08:35:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
28/09/2025
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Quản Lý / Giám Sát
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Operations Manager - Mã tin đăng: 5247727. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CHI NHÁNH AROBID - CÔNG TY CỔ PHẦN TẦM NHÌN MỚI

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây