Operations Manager

CÔNG TY TNHH TRANSCOSMOS VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Provide Activity Report as Team performance report daily, weekly and monthly bases.
Monitoring, make sure all member of team actively involved in the activities of Quality Service Management and Assessments
Developing personal performance and team members such as training, briefings, seeking information latest, and others
Supervising a dynamic team to support transcosmos’ Client managed services to team members through monitoring, briefing, coaching, and others.
Managing an Outbound team comprises Supervisor, QA and Telesales in all aspects of a call center context.
Attending to ad- hoc tasks as assigned by the General Manager or Client.
Attending Weekly Meeting with Clients to share insights and highlights of operation.
Doing the responsibility and authority in accordance with the business processes defined by transcosmos’ Client
Reporting to General Manager/CC Director for any abnormalities in operation
Taking decisions about problems that occurred in the entire program that supports service Contact Center transcosmos’ Client and its analysis.
Planning and executing strategically to making sure all team members are actively involved and work closely to achieve team and individual KPIs

Yêu cầu công việc

At least Bachelor’s degree in business administration or any field
Intermediate to advanced reporting skills
Ability to effectively manage cross- functional projects
At least 1 year experience in the same position or 3 years in a Supervisor position above.
Ability to do multitasks and highly adapt to constantly changing environment
Disciplined and high motivated to motivate and encourage team for improvement
Excellent oral, written and interpersonal communication skill
Experience in managing to performance targets desired
Good at English both spoken and written
Demonstrated problem- solving skills, strategic and analytical capabilities
At least 3 year- experience in leading a telesales team/Call Center
Proven ability to do staffing and scheduling

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-15 09:50:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Operations Manager - Mã tin đăng: 4419287. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Tầng 8 và tầng 10, Tòa nhà SCETPA, Số 19A đường Cộng Hòa, Phường 12, Quận Tân Bình, Thành Phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
15/07/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây