Personal Assistant

CÔNG TY TNHH ALOHA CONSULTING GROUP
Mức lương
15 triệu
Địa điểm làm việc
Quận 1, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Dưới 3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Our client is a leading pharmaceutical corporation who is looking for a talent to join their firm:

Executive Support:Manage the Chairman&039;s complex and dynamic schedule, including arranging high- level meetings, personal schedules and travel itineraries.
Event Coordination:Plan and execute corporate events, managing all aspects from concept to completion.
Office Management:Support daily operations of the Chairman&039;s office and general administration task ensuring optimal functionality and efficiency.
Confidentiality and Discretion:Uphold the strictest levels of confidentiality and discretion in handling sensitive information and communications.
Stakeholder Engagement:Act as the primary liaison between the Chairman and key stakeholders including CEOs, Senior Executives of portfolio companies, managing relationships with professionalism and tact.

Yêu cầu công việc

Skills: Advanced organizational and leadership skills; mastery in Microsoft Office Suite; exceptional communication abilities.
Minimum of 3- 5 years in a similar role, with proven experience in a senior administrative or office management position.
Bachelor’s degree in business administration or related field.
Experience working with senior executive including Chairman/ CEO is a significant plus
Personal Attributes: Unparalleled discretion and confidentiality, resilience under pressure, adaptability, proactive and forward- thinking.
Experience at top- tier professional firms, and/or hospitality is a significant plus

Quyền lợi

N/A

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-02-17 19:30:35

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Personal Assistant - Mã tin đăng: 4084007. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH ALOHA CONSULTING GROUP

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Dưới 3 năm
Trình độ yêu cầu
Đại Học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
05/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây